Een nieuw paard,zucht ooit gehoord van een paar kakelende kippen die het na vier jaar nog niet eens zijn.
Zal vertellen ik ben toe aan een nieuw paard,okee de vorige is vier jaar geleden overleden,wordt in maart 4jaar maar goed.
Regelmatig zie ik leuke paarden waarvan ik denk oh die wil ik weleens gaan proefrijden,en dan begint het gejengel.
Dat paard is te duur,laatst een paard van hicksted je weet wel dat overleden paard,dat overleden is in de ring.
Prijs 1500 euro schimmel tien jaar oud,leek veel op mijn oude paard ,en ik had er zin in,melding gedaan ja dit en dat paard.
Zeggen ze ja bel henry grrrrr
begint al goed,die aap zei ik sta dag en nacht voor je klaar,niet dus
.Stomme vent ook,en daar ging een droom nu heb ik me ervan verzekerd dat ik mijn arabier wel even laat dekken.
Dan heb ik eindelijk een jong paard,en volgend jaar koop ik ook een fjorden veulen klinkt stom zijn we wel over eens.
En die winter van 2012 dan koop ik een jonge schimmel merrie,een veulen of zo.
Als ik geen bereden paard mag uitzoeken dan hoeft een ander dat ook niet voor mij te doen.
En 2011 was een rotjaar voor me maar 2012 sla ik mijn eigen wegen in.

En ik het aanschaf geld trouwens ook weer niet,zucht nou dan maar in 2012 de beuk erin.
Hij is zelfstandige en heeft er geen tijd voor, paard was eigenlijk gekocht voor in de koets maar dat gebeurt mss twee keer per jaar. De rest van de tijd zorg ik voor haar en maak ik weleens een buitenritje of tochtje met de koets, maar dat is toch niet helemaal mijn ding. Dus dan komt er ofwel een shetje (zodat als ik met één paard op wedstrijd ben, de andere niet alleen staat), ofwel alsnog eentje bij voor mij