Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lotteettol schreef:Ik ben jaren terug een keer voor mij B/E gegaan en toen gezakt --> zenuwen en onervarenheid denk ik... had zo'n eendaagse cursus gedaan en toen smiddags examen. Ik raak snel in paniek als iets niet gaat of als de trailer gaat scharen met achteruit rijden (stuur automatisch de verkeerde kant op).
Steeds voorgenomen om te gaan oefenen met vaders etc. paar keer gedaan en dat gaat dan ook wel. Maar zie erg op teken weer lessen nemen en examens. Ik heb wel eens contact gehad met een (goede) rijschool hier uit de buurt, maar die willen gelijk je examen plannen. daar zie ik er tegenop en voel dan ook druk van nu moet ik het voor die tijd kunnen, ipv dat ik zoiets heb van eerst maar eens lessen en dan kijken als ik er aan toen ben voor een paar weken later examen aan te vragen. Iemand die dit herkend?
Dat is ook wat mij tegenhoud om het te gaan doen + de hoge kosten ervan. Ben al gauw 500 euro kwijt en examen is ook niet goedkoop.....
Gewoon ervoor gaan of niet, ik ben er nog niet uit. Wilde er ook een topic over maken en viel met mijn neus hierin...
Veel suc6 degene die ook allemaal bezig zijn!!

en een zak met geld
. Toch zou ik proberen om van iemand een auto+aanhanger te "lenen" en dan samen met iemand die een aanhangerrijbewijs heeft even te oefenen op een afgelegen parkeerplaats of eigen terrein. Zodat je toch even voelt welke kant je aanhanger op gaat als jij links of rechts stuurt.. Dat je toch een beetje het gevoel hebt hoe het werkt. Ik heb thuis van te voren maar 10 minuutjes geoefend en daardoor had ik al een beetje het gevoel en gingen de bijzondere verrichtingen een stuk makkelijker.. Jammer dat ik zo zenuwachtig was dat ik toch nog zakte op mijn examen
. Heeft iemand van jullie ervaring met valeriaan? Wanneer moet je beginnen met die zooi te slikken en helpt het goed? Denk dat ik dat toch maar ga halen voor ik de 8e weer op moet...
, ging er helemaal vanuit dat het niets zou worden. Er gebeuren bij mij altijd hele rare dingen
voor mijn B ben ik ook 3 keer moeten gaan.