jeetje wat erg zeg maar gelukkig denk de staleigenaar er niet te luchtig over. ben benieuwd hoe het is afgelopen ik heb het een keer gehad met mijn haflinger was uit de stal gehaald door iemand die uit een inrichting was weggelopen en liep zo het erf af met mijn pony. gelukkig waren er mensen op stal en wisten dat ik dit echt niet goedgekeurd had. want was nou niet een bepaald makkelijke haflinger en absoluut niet verkeersmak dus voor de de autoweg op liep hebben ze haar tegen gehouden.ik weet zeker dat ik geen pony meer had gehad als ze haar niet tegen hadden gehouden nou sucses met het gesprek
Heb even het hele topic doorgelezen. Wat een maffe actie zeg! Is gewoon iemand die niet doorheeft dat het privépaarden zijn en waar ze in principe niet eens aan mogen komen. Wat een idioten. Gelukkig is het goed afgelopen maar dit had ook heel anders kunnen gaan.
Ik ben heel blij dat het alsnog goed is afgelopen en vind het knap van je dat je zo rustig bleef!
xxNiien
Geplaatst: 10-03-11 13:36
Wat asociaal zeg, dat doe je toch niet!
Ragdollcat
Geplaatst: 10-03-11 13:47
Pffffffff ik was gelijk ontploft, ze hebben jou niets gevraagd en dan hebben ze van jouw paard af te blijven. appelflap zeg, ik was heel erg boos geworden hoor, zoiets pik je gewoon niet.
Niemand helemaal niemand mag mijn paard pakken en ermee van het erf gaan, alleen ik.