Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chevax schreef:Maar die "goedkope" stallen, is het daar ook een beetje fatsoenlijk of struikel je over de troep, staat het onkruid meters hoog en is er meer blubber dan wei? Of zijn dat ook gewoon nette bedrijven?
Yvank_ schreef:chevax schreef:Maar die "goedkope" stallen, is het daar ook een beetje fatsoenlijk of struikel je over de troep, staat het onkruid meters hoog en is er meer blubber dan wei? Of zijn dat ook gewoon nette bedrijven?
Ik betaal €190 voor volpension.
We hebben heel veel mooie stukken weiland met geen modder of onkruid. Er staat nergens troep en we beschikken over 2 binnenbakken en een grote buitenbak die er altijd super bij liggen worden elke week een paar keer gesleept.
De paarden staan van 8-20.00 in de wei en krijgen daarnaast ook nog 2x daags hooi en brok en elke dag een schone stal. De stallen zijn allemaal met een luik.
Dus ja dat zijn ook nette bedrijven.
chevax schreef:Ik snap echt niet hoe mensen voor bedragen rond de €150,-€200,- volpension kunnen aanbieden. Dat kan toch helemaal niet.
sloffiee schreef:Ik betaal winters 170 en zomers 140
Zomers 24/7 buiten in overleg mag het ook s nachts binnen
Inclusief binnenbak en buitenbak en longeer cirkel
Inclusief voer,uitmesten, inenten, ontwormen
Dan sta ik heel goedkoop als ik het topic zo door spit en zie wat sommigen betalen