Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

scoxxx schreef:Maar zelfs ik kan zo een factuurtje in elkaar tikken en een datum bovenzetten van een half? jaar geleden.
Ben benieuwd hoe dit afloopt, maar wat een k lote-situatie voor TS.
MiniMouse schreef:scoxxx schreef:Maar zelfs ik kan zo een factuurtje in elkaar tikken en een datum bovenzetten van een half? jaar geleden.
Ben benieuwd hoe dit afloopt, maar wat een k lote-situatie voor TS.
Dan nog moet hij ook nog ingeboekt zijn die tijd bij de boekhouder en daar kan je niet zomaar mee sjoemelen aangezien je elk kwartaal
aangifte moet doen.
justhorses schreef:denise04 schreef:Justhorses: TS heeft niet gepind, maar contant betaald...
Weet ik heb het misschien verkeerd neer gezegt
Ik bedoelde dus
ALS je voortaan pint ! heb je geen bonnetje etc nodig want dan kan je het terug vinden op de afschriften
Sorry als het verkeerd overkwam
juval schreef:ben je al eens langs het incasso-bureau gegaan, ik neem aan dat ze je de kopie factuur gewoon kunnen laten zien (als ze die in het dossier hebben).
Kentaro schreef:Ik krijg hier echt helemaal de kriebels van.... maar ik snap persoonlijk niet dat je ouders boos op JOU zijn (wanneer je het verhaal hebt voorgelegd)?!?!?
Is er niet iets van een vereniging / bond waarbij dierenartsen zijn aangesloten??? Zou daar dan absoluut een klacht indienen!!!
En zoals meerdere mensen gevraagd hebben, heb je contact opgenomen met andere die hetzelfde probleem hebben??? Samen sta je natuurlijk veel sterker in je zaak!
Of zou je een oproep in een plaatselijk (van de dierenarts) blad kunnen plaatsen, zodat eventueel andere gedupeerden zich kunnen melden?!?
En diverse mensen zeggen dat er geen zaak kan zijn zonder factuur, maar die zal er echt wel zijn, anders neemt een incasso bureau zo'n zaak niet in behandeling!!!
Kun je niet met je vader of een vriend naar de dierenarts gaan en dreigen daar niet weg te gaan zonder kopie factuur???
Misterylady schreef:Ik zou zeggen, laat maar voorkomen. De rechter zal ook facturen willen zien. Als TS in haar verweer aangeeft dat ze er herhaaldelijk om gevraagd heeft maar niet gekregen en tevens getuigen heeft (ook op voorhand aangeven dat ze ze heeft, namen hoeven nog niet), dan zullen ze die facturen moeten overleggen. Dan weet ze in elk geval waar het over gaat.
Marianne, welk incassobureau heeft de DA ingeschakeld?
superwoman schreef:Ik vind het toch ook wel erg vreemd dat hij je geen factuur meer wilt laten zien. Misschien is het een idee om een aangetekende brief te sturen met daarin dat je via deze weg probeerd de factuur én herinneringen in handen te krijgen, aangezien je er meerdere malen om hebt gevraagt en hij je die niet wilt geven. Lijkt me wel handig voor het bewijs, dat jij niet weet waar het over gaat en hij niet (heeft) mee werkt (gewerkt) om dat duidelijk te maken.
happyhorse schreef:superwoman schreef:Ik vind het toch ook wel erg vreemd dat hij je geen factuur meer wilt laten zien. Misschien is het een idee om een aangetekende brief te sturen met daarin dat je via deze weg probeerd de factuur én herinneringen in handen te krijgen, aangezien je er meerdere malen om hebt gevraagt en hij je die niet wilt geven. Lijkt me wel handig voor het bewijs, dat jij niet weet waar het over gaat en hij niet (heeft) mee werkt (gewerkt) om dat duidelijk te maken.
Heb in de aangetekende brief duidelijk gevraagd of ik factuur mag zien.
Ook via de telefoon heb gevraagd en ze hebben gelezen in brief maar krijg het niet...
)