_Esther schreef:Ben heel erg benieuwd naar de afloop van dit verhaal. Heb alleen zo'n sterk vermoeden dat plots de ts en bliksem 23 niet meer komen opdagen
en dat vind je gek?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Newtotilas schreef:afdwingen?
Bokkers zouden het niet doen..
als ze nu gewoon een gelovige foto lieten zien..
zou er geen probleem zijn.. haha

haha k heb namenlijk al 5 dezelfde topics geopens over die leeftijd ( beetje veel) _Esther schreef:bliksem23 schreef:nou weet niet hoe het werkt hoor zo foto zetten
maar goed niemand die me geloofd ik kap er mee
en ga slapen
jullie noemen mij een meisje van 14?
kijk een na jullie kleuters zelf
me dochter van 3 is slimmer en volwassener als jullie hahahahha
als je als 21jarige (ofzoiets zeker?) alleen maar op zo'n manier kan reageren...
dan heb je toch een probleempje denk ik zo.
bliksem23 schreef:me verhalen kloppen wel maar msichien komt het niet duidelijk of warrig over en me taal gebruik of bedoel je me typen?
ja kei in foutloos schrijven ben ik niet maar typ soms ook te snel vooral als ik boos ben hahahaha
ik ken de handelaar niet er nam een man op
ze zijn in radar geweest ik had het adres en de naam op google gezocht en kreeg allemaal berichten door
xzenzah haar paspoort is opgestuurd om op me naam te zetten ik zal de volgende keer eens kijken wat van naam er in stond van die mensen in deurne
Abeltje77 schreef:tjonge chocobroodje.... heb je de laatste posts ook nog gelezen?