Met stijgende verbazing heb ik het topic gelezen 
zelf heb ik geen ervaring, maar dit topic zorgt er wel voor dat EF aan mij geen klant heeft 
Gangster; je komt echt nergens met oplossingen of adviezen, je doet gewoon wat jij wilt en geeft dat aan de klant. Als de klant daarna zegt het er niet mee eens te zijn is d eklant ineens de boosdoener 
Ook al die verkeerde bestellingen, jeetje of jullie pc is toe aan vervanging of er moet hoognodig een nieuwe magazijnbeheerder komen.
Vjestagirl schreef:Ik zou geloof ik aan de eigenaresse van deze webshop als advies mee willen geven dat ze beter haar tijd kan gaan steken in het voorkomen van nieuwe problemen, dan hier te debateren over oude.
Ja, over iedereen is weleens slecht nieuws te vinden, maar het gaat om hoe je omgaat met het slechte nieuws. Als een deken niet leverbaar is dan stuur je idd dezelfde dag nog een mailtje, maar stort je ook direct het geld terug op de rekening waar het vandaan kwam. Als mensen niet tevreden zijn dan neem je het artikel terug met de verzendkosten op jouw kosten en stop je als ze het omruilen een kleinigheidje in het pakket. Al is het maar een folietje met 5 snoepjes en een lintje eromheen. Het gaat om het idee, dat jij toegeeft dat er iets mis was en daarom nu een heel klein stapje harder loopt.
Je kunt overal standaard mailtjes van maken, zoals:
'Beste klant,
tot onze spijt is het volgende artikel/de volgende artikelen niet meer leverbaar:
xxxx-maat xxx- kleur xx
Wij zullen het geld zo spoedig mogelijk (maar altijd binnen 5 werkdagen) terug storten op uw rekening.
Met vriendelijke groet,
Het team van Equifashion.nl'
Op deze manier kun je weet ik hoeveel standaard mailtjes schrijven, die professioneel overkomen en die echt 0,0 tijd kosten om te verzenden.
Je realiseren dat mensen op afstand kopen en daar vaak wat zenuwachtig over zijn is goed als je in deze business zit. Dit houdt ook in dat als jij een deken die in 185 besteld is als 195 verzend omdat ze klein vallen, je eventjes een briefje erbij stopt in de doos waarom je dit gedaan hebt. Zo ga je van een negatieve ervaring "oliebol ze heeft de verkeerde maat verzonden" naar een positieve ervaring "wat netjes dat ze daaraan denkt" die jou alleen maar 1,2 A4tje kost.
Ik kan het ook niet anders dan eens zijn met Vjestagirl haar post.