Fleurtje100 schreef:Ik vind het ook wel apart wat iedereen van die afstamming en twee foto's afleest over het karakter van dit paard. En een Garanco zou dan wel heel geschikt zijn? Alsof die bekend staat om het doorgeven van een fijn karakter. Misschien is het een heel braaf dier hoor, maar dat kan net zo goed gelden voor het paard die de TS op het oog heeft. Zoveel zegt afstamming ook weer niet.
Neem een ervaren iemand mee om te kijken, bespreek hiermee je wensen en denk er daarbij aan dat je wellicht in de toekomst nog wedstrijdambities krijgt die je nu nog niet hebt. Zorg dat als je haar koopt dat je daarna altijd goede begeleiding hebt. Ga bijvoorbeeld in het begin 2-3 keer in de week lessen bij een goede instructeur, zodat je meteen goed op weg wordt geholpen. En natuurlijk goed laten keuren (met bloedafname) en die proeftijd goed op papier zetten. Wij kunnen hier op Bokt toch niet zien hoeveel ervaring je echt hebt en hoe de combinatie gaat klikken.
Degene die mee gaat heeft zeker ervaring, Hij heeft een manege gehad en is de fokker van een paar toppaarden. Als hij niet genoeg ervaring heeft dan weet ik het ook niet meer
Als ik haar zou kopen wil ik zo wie zo prive lessen ect. nemen van een goede instructeur.
. Misschien is het een heel braaf dier hoor, maar dat kan net zo goed gelden voor het paard die de TS op het oog heeft. Zoveel zegt afstamming ook weer niet.

, ook het dier helemaal heb laten keuren, een paar keer er heen geweest met verschillende mensen om te rijden, lesgever mee die hem helemaal leuk vond en die me vervolgens later geen les meer wilde geven omdat het paard gek was