Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jumpiewumpie schreef:Hoi! Ik heb even een vraagje.
Wij hebben een Peugeot 5008. Die mag 1500kg trekken en heeft een motor van 1.6 liter. Heeft 120 pk dacht ik. We hebben nu net een paard aangeschaft (ik denk dat ze rond de 600kg zit) en we vragen ons nu af of we een trailer kunnen trekken...
meggiemeg schreef:Dan heeft je moeder het E rijbewijs.
Maar dan nog is het belangrijk dat alles wel in orde is.
Denk er aan dat een gewicht van de trailer op papier niet klopt, in de praktijk zijn ze zwaarder.
Man0n89 schreef:Wij hebben een kia sportage 2.7 V6. Auto trekt prima (mag 1800 trekken) en is ook niet al te prijzig bij aanschaf.
kim1207 schreef:is een jeep grand cherokee wat voor een twee paards koetsentrailer van 950 kg??
Iris__Bennie schreef:Hallo dames (en een enkele heer)
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een "nieuwe" auto en ik weet wat ik wil, heb alleen geen enkel idee op wat voor iets ik uit kan komen..
Mijn wensen zijn:
Max 2000 euro aanschaf
Minimaal 1 op 10 (bij normaal gebruik, met trailer niet mee gerekend)
Minimaal 1400kg mogen trekken (1.5 paards en 1 paard er in)
Gewicht auto moet dan dus ook niet te laag zijn..
Doordat ik een wat zuinigere auto zoek in een lage prijsklasse weet ik niet goed waar ik op uit kan komen, hebben jullie concrete voorbeelden? Liefst met ervaring..
Bedankt!
Iris__Bennie schreef:Hallo dames (en een enkele heer)
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een "nieuwe" auto en ik weet wat ik wil, heb alleen geen enkel idee op wat voor iets ik uit kan komen..
Mijn wensen zijn:
Max 2000 euro aanschaf
Doordat ik een wat zuinigere auto zoek in een lage prijsklasse weet ik niet goed waar ik op uit kan komen, hebben jullie concrete voorbeelden? Liefst met ervaring..
Bedankt!
Silly1972 schreef:Iris__Bennie schreef:Hallo dames (en een enkele heer)
Mijn wensen zijn:
Max 2000 euro aanschaf
Bedankt!
Mijn auto! haha
Saab 9_3 uit 2002, mag1600 kg trekken op lpg, kost2000