Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SjonnieZ schreef:Ik denk er over om een auto in de oltimer klasse (zonder wegenbelasting) aan te schaffen. Wat zijn dan de beste opties?
Ik wil mijn E halen. Ik heb een paard 1.65m maar ben er nog niet uit of het een 1 of 2 paardstrailer wordt...
ikke schreef:SjonnieZ schreef:Ik denk er over om een auto in de oltimer klasse (zonder wegenbelasting) aan te schaffen. Wat zijn dan de beste opties?
Ik wil mijn E halen. Ik heb een paard 1.65m maar ben er nog niet uit of het een 1 of 2 paardstrailer wordt...
Zolang je dat doet omdat je het mooie auto's vindt, vooral doen; maar verwacht niet dat je goedkoper uit bent.....
SjonnieZ schreef:ikke schreef:Zolang je dat doet omdat je het mooie auto's vindt, vooral doen; maar verwacht niet dat je goedkoper uit bent.....
Leg uit... ik heb dan niet de kosten van de wegenbelasting. Ik rij er verder weinig mee, want ik heb een lease auto...
sdi schreef:Maar als ik ooit een goede Toyota Landcruiser HJ 60/ HJ 61 uit 85/86 tegenkom dan ga ik er toch over nadenken.
sdi schreef:Thans geldt de volgende regeling: alle auto's tot en met 1986 blijven vrijgesteld van wegenbelasting. Alle auto's van 1987 en jonger worden nooit meer belastingvrij.
Vroeger was het zo dat een auto 25 jaar of ouder moest zijn, maar dat is vervallen.
Gevolg is dus dat een oude auto van hetzelfde model, uit 1986 veel meer waard is dan eenzelfde uit 1987.
Maar als ik ooit een goede Toyota Landcruiser HJ 60/ HJ 61 uit 85/86 tegenkom dan ga ik er toch over nadenken.
SjonnieZ schreef:tja, "silly" klopt, maar als je iet wat er allemaal op MP wordt aangeboden... voordat het naar polen gaat...
@ CP112... daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben