Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maxispenc schreef:Ik heb helaas ook een negatieve ervaring met Bierum.![]()
Ook discussie over de kleine lettertjes. Die toch niet zo duidelijk zijn als hun zeggen.
Mijn pony had al geruime tijd jeuk. Ik eerst alles geprobeerd met Imaverol, toen iets tegen schurft en luis. Omdat dit geen resultaat had heb ik de dierenarts laten komen. Ik heb ook zo iets eerst zelf proberen dat doe ik ook voor mezelf dus ook voor mijn mn pony.
Deze bleek toch een schimmel infectie te hebben hij is behandeld met een injectie tegen schimmel en na twee weken nog een keer. Nou gaat het weer helemaal goed en hij is genezen.
Ik de nota doorgestuurd. Wat denk je geen vergoeding. Omdat vaccinaties uitgesloten zijn.
Nou dit is geen vaccinatie maar een therapeutische behandeling. Zelf de dierenarts vind het belachelijk.
Vaccineren doe je preventief bij gezonde paarden om ziekte te voorkomen. Dat je dit niet kunt declareren is heel logisch.
Je kunt ook zeggen dat dit valt onder medicijnen op voorschrift van een dierenarts.
Dit is dus discutabel.
Zelf na bezwaarschrift van de dierenarts waarin die aan geeft dat dit de enige geneeswijzen was voor Winston hebben ze hem afgewezen.
Dus let goed op. Zo duidelijk zijn de voorwaarden nou ook niet.