Zie nu pas dit Topic, heb identiek hetzelfde tegengekomen, alleen had ik ze zonder keuren gekocht in maart 2008 (er waren foto's van vorig jaar, en paard was 10jaar).
Via advertentie op bokt, van een medebokker dus.
Alle contacten verliepen goed, ik ben zelf eens naar het veulentje gaan kijken, en toen plots, na bijna 3 maanden wachten, hebben ze gewoon afgebeld.
Bijna zelfde verhaal, de papa wil niet meer verkopen, paard staat op zijn naam, etc... Maar hij heeft me wel naar de weide gevoerd.
Ik wil het paard ook nog steeds!!!
Ik heb ook een advocaat onder de arm genomen. Die heeft nav de advertentie en onze mails gezegd dat ik grote kans maak om te winnen, want overeenkomst over zaak, prijs, levering, etc.
De papa heeft enkele malen gebeld, eerst was zijn dochter minderjarig (heb ik gelukkig kunnen weerleggen door info op website) en daarna ... tja, begonnen de dreigementen.
Nu heeft ie gezegd dat hij ze liever gaat afknallen op de weide, dan dat ik ze ooit zou krijgen, mocht ik winnen...
Mijn hart breekt, als ik zo'n dreigement hoor.
Ze hebben het paard nog steeds, en hebben ze terug laten dekken. Zijn nu zo "semi" professioneel met paarden bezig zelf, met eigen website en zo meer.
Mijn advocaat gaat de zaak binnenkort inleiden op de rechtbank, want plooien doe ik niet.
Dus ik wens je véél succes met je zaak, en hoop dat het voor ons allebei goedkomt.
Je kan me altijd PB-en voor de naam van die mensen, wie weet hebben we met dezelfde persoon te maken?