Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), dan nog zou ik het erg vervelend vinden als iemand mij aansprakelijk zou stellen voor de eventuele gevolgen. Toch een beetje het risico van het vak, tenslotte ben ik degene die het werk doet en daarmee het risico neemt - tenslotte kan iedereen eens een keer wat vergeten. Linda_love_U schreef:Het helpt weldegelijk tegen scheefhangen.Dan kan hij niet verder opzij zakken.Als de kruissingels los zijn dan ligt hij zonder touwtje toch zeker erafMet niet.
Citaat:Heb je nu wel normaal contact met haar?
Linda_love_U schreef:Diablo bij jou misschien niet maar hier werkt dat dus wel zo.
Zoals iemand hier ook al zei.Over nalatigheid dat bijna geen mens dat toe zal geven
jij blijft ook maar doorzeuren ...Als het je zo hoog zit dan ga je naar haar toe en zeg je dat je de deken vergoed wil hebben.... en dan is het klaar

Levy schreef:Je vraagt advies maar slaat werkelijk al dat advies in de wind.
Linda_love_U schreef:Dus wie weet hoe het zit ?
Linda_love_U schreef:Waar slaat dat nu weer op met "Maar dat zijn niet de verstandigste" We hebben het nagevraagd en het kan gewoon vergoed worden via de verzekering. Dus zo zit het
KiWiKo schreef:of iet wettelijk kan betekend niet dat het moreel ook ok is.........
of weet je niet wat moreel is?
mirgino schreef:Linda_love_U schreef:Waar slaat dat nu weer op met "Maar dat zijn niet de verstandigste" We hebben het nagevraagd en het kan gewoon vergoed worden via de verzekering. Dus zo zit het
ik snap- niet waarom ze moeilijk doet,het kost haar niets alleen een tel naar haar verzekering.
gelukkig hebben wij zulke dingen altijd onderling goed opgelost ,en geen gezeur ,ruzie of kwade gezichten op stal