Maar je kunt altijd voor je eigen gevoel als eigenaar en verkoper een keuring laten doen natuurlijk. Dan kom je als verkopende partij in ieder geval niet voor hele grote verassingen te staan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GamblersCup schreef:Tina, ik wil daar niet mee zeggen dat handelaren slecht zijn! Ik vind het fijner voor het paard als ze direct bij iemand terechtkomt die haar wil houden. Een paard steeds verhuizen lijkt me niet optimaal. Bovendien wil een handelaar er natuurlijk op verdienen en moet het dier * snel * doorgereden worden. Vind ik niet de juiste manier.
Ik wil wel graag zijn telefoonnummer! Dan krijg ik een beter idee van de Duitse markt en de mening van iemand die veel weet van het Hannoveraanse ras.
Pipo schreef:Ok, wie is de vader dan?
suleilitha schreef:Perrokai stelde dat je het niet aan een foto kon zien omdat de foto vertekend zou zijn en daar reageerde ik dan weer op.
Dan stel ik jou nu een vraag, wat is jouw opinie, Maanling?
Craignethan schreef:Ik ken het paard ook en het is een echte lieverd. Terwijl ik het topic door zat lezen schoot er één ding door m'n hoofd: Perrokai, dit zou een goed paard voor jouw project zijnZelf een beetje doorrijden en ja, daar ben je met wat begeleiding kundig genoeg voor!

Zo erg hengst voelt Hummer zich toch nog niet?
Hij is nu degene die verliefd en zielig gillend als een baby achter de voorbijlopende merries aanloopt. Romeo interesseert het niets meer.ponyfee schreef:eb over de vraagprijs: ik zou er geen 1500 euro voor neertellen. Vanwege de leeftijd en omdat t paard dus eigenlijk niks kan.
GamblersCup schreef:Begrijp ik. Eigenlijk heb jij precies wat ik nodig heb, wil ik kunnen blijven rijden met deze rotschouder!