Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sundancer schreef:Daar durf ik geen trailer achter te hangen
Sundancer schreef:Hoeveel weegt je trailer dan als ik vragen mag?
En een Seat Leon mag wel wat meer trekken dan een A3.
Ik zou het zelf niet doen hoor, ik zie in je profiel dat je vrij grote stevige paarden hebt. Trailer weegt ongeveer 800?
Sundancer schreef:Dan pak je toch de bus? Veel gemakkelijker, kan je zadels ook nog in kwijt
Sundancer schreef:Ik zit ook nog te kijken, mijn eigen auto mag 1500 aan de haak hebben. En heeft 140 PK. Onze paarden wegen wel wat meer als een normaal paard. En de trailer weegt 720 Kilo. Ik zit te kijken naar een V70 waar 1800 achter mag.
Sundancer schreef:Carisma uit 2000. (Maar hier is nog nooit een trailer achter geweest)
De Saab mag 1600 trekken. (Andere auto)
Maar ben wat aan het rondneuzen voor een Volvo V70. Die heeft wat meer kracht en trekkracht.
KiWiKo schreef:Ik ben 2 jaar geleden met 2 paarden achter de Vito naar Frankrijk gereden......... heuvelop heuvelaf (bb) en met dat soort ritten ben je heel blij dat je een goede wagen voor de trailer heb
_Rijkie_ schreef:Sundancer schreef:Carisma uit 2000. (Maar hier is nog nooit een trailer achter geweest)
De Saab mag 1600 trekken. (Andere auto)
Maar ben wat aan het rondneuzen voor een Volvo V70. Die heeft wat meer kracht en trekkracht.
Kost alleen een beetje
Ik rij voor mijn werk ook heeeel veeeeel dus ik heb gewoon een luxe diesel nodig, een 4x4 zuipt mij teveel voor het aantal km's wat ik rij.
_Rijkie_ schreef:En wat betaal je aan wegenbelasting?