detour schreef:Ikke, waar ben je nu mee bezig? je kunt je aanval niet eens beargumenteren. Wel stel ik het op prijs dat je een beetje recpect houdt en als ik Waratje verkeerd heb bejegend hoor ik dat graag van Waratje.
Nope, je vat 'm niet. Het stuk waar jij zo (begrijpelijk) heftig op reageerd, was aan Waratje gericht; alleen stond er (ongetwijfeld per ongeluk) jouw naam voor.
Deze dus:
nickynicole schreef:@Detour: Ik begrijp niet zo goed dat je sommige uitspraken wilt doen als je bijna geen paardenleed van dichtbij hebt gezien.
Daar wordt overduidelijk Waratje bedoeld, naar aanleiding van deze uitspraak:
Waratje schreef:En inderdaad, ik ken weinig paardenleed van dichtbij en ik ben hard van plan om dat zo te houden En ja, ik realiseer me best dat je niet alles kunt voorkomen, elk paard doet wel eens iets stoms, ook de mijne, maar daar waar ik invloed op heb, zal ik zorgen dat het zo goed mogelijk voor elkaar is. Zoals Ikke ook al zegt, je kunt veel problemen voorkomen door een gezond paard te kopen en het op een goede pensionstal te stallen.
Sorry, er moest even geknipt en geplakt worden, vandaar dat het even wat raar leek.
Het is mooi weer, ik ga mijn Quarter rijden............
Laatst bijgewerkt door ikke op 14-01-08 13:46, in het totaal 2 keer bewerkt