Het uiteindelijke bedrag dat hij misloopt door het vertrek kan nooit al deze stress(want dat geeft het zeker)waard zijn maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben.
Als er verder niets aan de hand is, is hij ontzettend gefrustreerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Als er verder niets aan de hand is, is hij ontzettend gefrustreerd
FlairS schreef:En toch kan ik me nog steeds niet voorstellen dat deze pensionstaleigenaar zijn naam op deze manier zo te grabbel zou gooien, als er niet meer aan de hand zou zijn als te laat opzeggen.
Het uiteindelijke bedrag dat hij misloopt door het vertrek kan nooit al deze stress(want dat geeft het zeker)waard zijn maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben.Als er verder niets aan de hand is, is hij ontzettend gefrustreerd
FlairS schreef:En toch kan ik me nog steeds niet voorstellen dat deze pensionstaleigenaar zijn naam op deze manier zo te grabbel zou gooien, als er niet meer aan de hand zou zijn als te laat opzeggen.
Het uiteindelijke bedrag dat hij misloopt door het vertrek kan nooit al deze stress(want dat geeft het zeker)waard zijn maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben.Als er verder niets aan de hand is, is hij ontzettend gefrustreerd
. Als je verder geen contract hebt en hij eist geld van jou dan zal hij dus moeten bewijzen dat jij dat moet betalen, dat zal waarschijlijk niet lukken. Hij is geen deurwaarder dus heeft hij geen recht om de spullen te houden. Jammer dat het dus waarschijlijk weer met hulp van de politie zal worden maar dat is wel handiger denk ik.
. Toen moest ik ook snel weg en ze hield het gereedschap van mijn vriend ook vast totdat we weggingen, hele nare situatie geweest met veel stress en geregel want ik moest nu zowieso nieuwe stalling vinden.
. Dat kwam ook gewoon omdat hij honger had, hij werd al mager en ik probeerde hem zoveel mogelijk bij te voeren en s'nacht binnen te zetten met hooi op stal (dan liep hij niet heel de tijd rond en dat hielp heel goed). Op de wei kon er geen hooi gevoerd worden want er was een kleine shet nieuw bij en die kreeg dan koliek. Maar alleen de mijne stond dan dus binnen, ik kreeg ineens de mededeling dat hij dus niet op stal mocht, ik mocht geen vlas gebruiken vanaf Maart tot September en extra hooi zat er ook niet in. Er kwam ineens een veulen bij, dat ging ook niet lekker tussen alle paarden.
Later bleek dus dat ze hem in het schrikdraad had laten komen en dat hij daardoor weg sprong (vertelde ze niet, las het maanden later terug op een forum).
, daarna nog eens even ook heel goed de boerin
aan (heb je nl ook mee te maken) en dat was vaak al genoeg om niet voor die mooie ruime nieuwe box te kiezen. Helaas is dat iets waar je mee moet beginnen. Een oude zooi met hele vriendelijke makkelijke mensen is vaak nog beter dan een mooie stal, netjes e.d. met mensen die star, rechtlijnig en elk dubbeltje om draaien, probeer met die mensen maar eens wat te regelen...., ergens zelf een schotje tegen aan timmeren of een lampje plaatsen heeft vaak meer gezellige gemoedelijkheid en voordeel voor je paard, maar mensen kunnen daar niet altijd door heen kijken.
Zeeuwtje68 schreef:Gelukkig maar dat haar paard goed staat nu. Nu de rest van haar spullen nog terug halen.
Iemand trouwens geinteresseerd in weidegang het hele jaar door?
esther82 schreef:In die laatste week van overbrugging werden we kompleet genegeerd, de paarden kwamen niet meer buiten en werden niet meer gemest. Deze mensen noemden zich professionals. Waardeloos was het. Heb geen spijt van de verhuizing.
Met veel minder stalgenoten, en een stalhouder die zich helemaaaaal nergens mee bemoeit

esther82 schreef:Toch hebben wij ook een nare ervaring met onze vorige stal. Er waren uiteraard gouden bergen beloofd, maar in een periode van 4 maanden werd alles steeds minder en minder en gingen wij dus wel steeds meer en meer betalen (extra service etc). Toen we een andere stal hadden gevonden waar we een week later terecht konden hebben we dat meteen gemeld en ook keurig de maand opzegtermijn betaald. Ze haddden dus niets te klagen, behalve het feit dat we weggingen.
In die laatste week van overbrugging werden we kompleet genegeerd, de paarden kwamen niet meer buiten en werden niet meer gemest. Deze mensen noemden zich professionals. Waardeloos was het. Heb geen spijt van de verhuizing.
Is er al nieuws over de spullen van de betreffende persoon? Zijn die inmiddels weer veilig gesteld?
esther82 schreef:Toch hebben wij ook een nare ervaring met onze vorige stal. Er waren uiteraard gouden bergen beloofd, maar in een periode van 4 maanden werd alles steeds minder en minder en gingen wij dus wel steeds meer en meer betalen (extra service etc). Toen we een andere stal hadden gevonden waar we een week later terecht konden hebben we dat meteen gemeld en ook keurig de maand opzegtermijn betaald. Ze haddden dus niets te klagen, behalve het feit dat we weggingen.
In die laatste week van overbrugging werden we kompleet genegeerd, de paarden kwamen niet meer buiten en werden niet meer gemest. Deze mensen noemden zich professionals. Waardeloos was het. Heb geen spijt van de verhuizing.
Is er al nieuws over de spullen van de betreffende persoon? Zijn die inmiddels weer veilig gesteld?

ehofmyst schreef:Waarom steeds deze mensen zo zwart maken? Toen jullie op stal stonden hebben we jullie er nooit over gehoord. Op 14 november schrijft Esther op het forum dat ze het naar haar zin heeft en zich thuis gaat voelen op stal. Ongeveer een week later vertrekken ze en is het opeens een vreselijke stal??? Heel raar. Als jullie lef hebben ga je naar de eigenaren toe en praat het uit. Doe het niet middels dit forum.

runningkawa schreef:Ik heb nog nooit met een contract gestaan maar was een maand opzeg termijn ook vanzelf sprekend.
Eigenlijk is dat gewoon altijd zo en zou ik het uit fatsoen ook doen.
Idem geldt voor de pensionhouder, die kan jou dan ook niet van vandaag op morgen op straat zetten...ook wel een fijn idee dacht ik zo...