ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:01

wat ik bedoel aan te geven: Ik werk zelf op een klachten afdeling, en als jij mij op een normale manier je klacht kan vertellen, wil ik met alle liefde kijken of ik daar een oplossing voor heb. Begin je te razen en te tieren (even overdreven, maar zulke heb ik vaak aan de tel) kan ik ineens een stuk minder behulpzaam zijn. Ik doe nl ook gewoon mijn werk

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:02

succes ! en heb je al wat gewonnen ? ik duim voor je dat je zadel nog terecht komt het zou echt niet kunnen dat het zomaar is verdwenen/weggelopen.

oja iedereen heeft zijn eigen ervaringen bij een persoon en iedereen ervaart een verhaal dat geschreven is anders dus kan best dat jullie een andere mening hebben maar het is toch wel banketstaaf dat de zadel weg is.

Ik snap best dat sommige mensen boos doen omdat hier iemand zwart wordt gemaakt, maar wordt hij dat wel? ik vind dat zwartmaken iets heel anders is dan zeggen dat niemand zijn zadel bij diegene meer moet laten maken. voor mij betekent zwart maken echt dingen zeggen die totaal niet waar zijn over een persoon! maar dat is iedereen zijn eigen mening en dat moeten mensen maar respecteren.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 20:04

Dat snap ik stef.. Ik weet hoe irritant het soms is hoor. Mijn baas doet dat voor mij.
Btw off-topic ken jij adriaan verhoeven, of ook wel adje verhoeven,, zijn vader heeft/had een kraan bedrijf, die is afgelopen februari overleden..

Stephanie09, Ik heb net gekeken en niets gewonnen, afgelopen maand had ik wel 8,50 Tong uitsteken

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:06

waar zou ik die van moeten kennen? was dat een werkendammer ofzo? (zou best kunnen, er wonen nogal wat verhoevens in werkendam geloof ik Knipoog

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 20:09

Haha, is een klein mannetje, lacht altijd. Groot fan van kozakken boys. Kon zijn dat je hem toevallig kende, aangezien het een beste player is Knipoog..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:19

players? in de zin van meiden versierder? Nah, die tijd heb ik gehad Knipoog

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 20:32

Haha, hij is een jaar of 24 denk ik onderhand rijdt in een zwarte golf 4 met een audi voorkant, Hij is militair,, Hij is in zijn jeugd blijven hangen Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:46

Ik ken Van Triest niet en Venema ook niet maar vind dit erg kwalijk...
Ben benieuwd hoe dit afloopt. Volgende x toch maar een bewijsje vragen Ja

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 21:24

hoi griebels,
Ik ben benieuwd maandag. Had gehoopt op de miljoen bij de staatsloterij, maar helaas.
Ik ben wel aan het kijken voor een ander zadel. maar vind niet echt mooie zadels op marktplaats. Maar owke, wil gewoon een nieuw goed zadel..

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 10:03

Misschien staan er binnenkort wel mooie goede zadels op marktplaats. Bij ons hebben ze van de week alle zadels op stal gestolen Boos!

amber_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 10:56

Najaa jeetje wat banketstaaf zeg.
Hé bah kan je lekker een nieuw zadel gaan kopen.
Ik hoop dat alles nu goed gaat Lachen

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 11:12

hoi hoi amber,
Het gaat wel goed komen. ben morgen benieuwd en moet morgen afwachten.

En griebels, dat is mooi klote zeg. Wat waren het voor zadels? Hadden jullie ze ooit nieuw gekocht? Want dan kan je gewoon op marktplaats ff kijken, zie je het zelfde merk ed. moet je vragen wat voor code er in de flap staat Knipoog.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 11:38

DAt zou werken als ik wist welk serienr ik had, maar die heb ik niet. Mijn volgende zadels maak ik foto's van het serienr Ja

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 13:33

heb je er nog een bon van, want daar staat het ook op Knipoog

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 19:34

jammer dat je niks hebt gewonnen en wat vervelend voor je griebels! hoe hebben ze de zadels kunnen stelen??

en al wat meer gehoord van de meneer venema?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 13:10

nou, en heb je je zadel?
tien tegen 1 dat je zadel gewoon ergens ligt, maar met het verhuizen en alle gedoe zoek is geraakt.
mischien had je beter eerst naar hun toe kunnen gaan, voordat je zo praat op internet...

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 13:23

Moderatoropmerking:
Ik heb een berg reacties als "en? heb je hem al?" en "ja wil ik ook weten" verwijderd. Het heeft echt zo weinig nut om dit 10x achter elkaar te gaan herhalen, als de TS nieuws heeft komt ze vanzelf wel en kan je toch echt niet wachten is er altijd nog de mogelijkheid een pb te sturen.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:17

@Tanja, helemaal mee eens maar ik denk dat veel van deze reacties ook komen omdat de TS er soms ook flink buitenom praat. Als alle info die hier stond alleen over het zadel zou gaan had je denk ik veel minder reacties gehad.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:34

@ Chantal: Gelukkig zit je nu niet helemaal zonder zadel en heb je nog een oude kieffer liggen Tong uitsteken

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 11:50

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:38

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:40

Chantal86 schreef:
hoi griebels,
Ik ben benieuwd maandag. Had gehoopt op de miljoen bij de staatsloterij, maar helaas.
Ik ben wel aan het kijken voor een ander zadel. maar vind niet echt mooie zadels op marktplaats. Maar owke, wil gewoon een nieuw goed zadel..

Hiervan, gulpje

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 12:52

Goldie schreef:
@ Chantal: Gelukkig zit je nu niet helemaal zonder zadel en heb je nog een oude kieffer liggen Tong uitsteken

Jeetje, ze heeft dus gewoon een reservezadel, begrijp ik dat nou goed?

Dan vind ik ook dat je wel ERG hoog van de toren blaast "ik wil gewoon een nieuw zadel", alsof je er een slaatje uit wilt slaan.
Waarschijnlijk komt het zadel gewoon boven water, en als het en fatsoenlijk mens is maakt hij dat gewoon goed me je in de vorm van korting ofzo.

Griebels: dat is ECHT balen zeg!!!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 13:09

IKbenEllen schreef:
Goldie schreef:

Jeetje, ze heeft dus gewoon een reservezadel, begrijp ik dat nou goed?

Dan vind ik ook dat je wel ERG hoog van de toren blaast "ik wil gewoon een nieuw zadel", alsof je er een slaatje uit wilt slaan.
Waarschijnlijk komt het zadel gewoon boven water, en als het en fatsoenlijk mens is maakt hij dat gewoon goed me je in de vorm van korting ofzo.

Griebels: dat is ECHT balen zeg!!!

Omdat TS nog een ander zadel heeft mag ze niet zeuren? Wat een rare redenatie. Ondanks dat ze misschien zou kunnen rijden als ze dat wil betekent het toch niet dat het minder erg is dat haar zadel verdwenen is? Als je je zadel achterlaat bij een zadelmaker verwacht je toch dat het in goede handen is?

Oh en ik krijg jeuk van je avatar ook! Clown

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 13:10

Chantal86 schreef:
hoi griebels,

Ik denk niet dat je recht hebt op een nieuw zadel. Je hebt recht op een product dat minstends even goed is als t jouwe. Dat houd in dat het moet passen, en dat t lekker moet zitten. Dat hoeft niet in te houden dat het nieuw moet zijn, hij mag je ook keuze geven uit een aantal 2dehands zadels. Hij heet iig geen 2000 euro neer te tellen als t jouwe 200 waard was...