mirgino schreef:Zammie schreef:Moet toch even weer reageren. Als een paard hoefkatrolontsteking heeft en dat is geconstateerd bij dit paard omdat er gezegd wordt dat het een 3tje is. Dit kun je alleen op de foto's zien! Duidelijk zien! Iedere veearts kan dit zien. Bij een 1tje zal er nogwel eens onduidelijkheid kunnen zijn, maar absoluut niet bij een 3tje. Als dit daadwerkelijk aan de hand was, dan gaat zo'n paard zijn benen anders belasten en daardoor kunnen andere problemen uitvoortkomen. Ook in de hoef zelf omdat het hoefmechanisme veranderd. Ik ga er dus vanuit dat vorige eigenaar goed wist dat er een probleem was en misschien is toen op aanraden van de veearts voorgesteld om het paard op een bepaalde manier op de ijzers te zetten zodat hij minder last zou hebben van de hoefkatrolontsteking. (Je weet nl niet wat er verder nog gedaan is: injecties bijv.?) als je zo'n paard van z'n ijzers haalt kan het inderdaad weer onregelmatig gaan lopen! Ik blijf van mening dat je zo'n paard niet hoort te verkopen en al helemaal niet aan mensen - (zie mijn vorige bericht) Als ik weet dat 1 van mijn paarden (die ik overigens toch niet verkoop, ben er veel te gek mee) iets heeft en ik wil dat paard toch verkopen gan ik wel naar een handelaar en dan maar wat minder geld! Dit kun je gewoonweg niet maken
een foto kan wel verkeerd beoordeeld worden!
je moet eens weten hoevaak zoiets voorkomt![]()
en je paard dan naar een handelaar doenen die verkoopt het dier dan door zonder achtergrond info en voor veel meer geld.
nee, dan ben jij slim bezigniet zelf een paard met een gebrek verkopen maar het gewoon een handelaar laten doen
Bij de goede handelaar koop je zulke paarden niet. Alleen bij de slechten. Komt bij ik heb zelf een paard met hoefkatrolontsteking gehad en heb alle mogelijkheden bij hem destijds gebruikt om hem in ieder geval een leven te kunnen geven met geen tot weinig pijn. Ik zal zo´n paard nooit verkopen! aan niemand! Die blijft lekker bij mij. ik vind en dat heb je als het goed is al kunnen lezen in mijn berichten dat zo´n paard niet hoort te verkopen. Zoals ik begrepen heb hadden ze andere mensen die erop reden, waarom dit paard niet gewoon houden en toch willen verkopen=

en die verkoopt het dier dan door zonder achtergrond info en voor veel meer geld.
niet zelf een paard met een gebrek verkopen maar het gewoon een handelaar laten doen 

wat is er precies gebeurt??