Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lotjj92 schreef:aan de ene kant vind ik het eigenlijk vreemd dat je ervoor moet betalen om een ANDER zijn paard te rijden. toen er een tijdje mensen op mijn paard reden mocht dit gewoon gratis. ik was allang blij dat op de dagen dat ik niet kon dat ze met hem bezig waren. en zo te merken was mijn paard ook gek op haar! dus ik vind dit pure uitbuiting. als iemand op mijn paard rijd is dat nog altijd gratis. hoewel ik nu geen bijrijders meer heb omdat ik liever zelf wil rijden
maar gelukkig toch op zn pootjes terecht gekomen
DeniseES schreef:Wat een rotverhaal Bibiche_maar gelukkig toch op zn pootjes terecht gekomen
.lotjj92 schreef:aan de ene kant vind ik het eigenlijk vreemd dat je ervoor moet betalen om een ANDER zijn paard te rijden. toen er een tijdje mensen op mijn paard reden mocht dit gewoon gratis. ik was allang blij dat op de dagen dat ik niet kon dat ze met hem bezig waren. en zo te merken was mijn paard ook gek op haar! dus ik vind dit pure uitbuiting. als iemand op mijn paard rijd is dat nog altijd gratis. hoewel ik nu geen bijrijders meer heb omdat ik liever zelf wil rijden
lotjj92 schreef:aan de ene kant vind ik het eigenlijk vreemd dat je ervoor moet betalen om een ANDER zijn paard te rijden. toen er een tijdje mensen op mijn paard reden mocht dit gewoon gratis. ik was allang blij dat op de dagen dat ik niet kon dat ze met hem bezig waren. en zo te merken was mijn paard ook gek op haar! dus ik vind dit pure uitbuiting. als iemand op mijn paard rijd is dat nog altijd gratis. hoewel ik nu geen bijrijders meer heb omdat ik liever zelf wil rijden