betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Libella

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:48

ThePast03 schreef:
Wat ik in ieder geval van dit topic leer is dat ik nooit zaken wil doen met Libella of Schimmelig.

Zelfs al zou het de fout van de klant zelf zijn ga je nog niet zo met je klanten om.
Dan maar liever wat meer betalen voor de produkten en zaken doen met bedrijven die wel goed verzekerd en klantvriendelijk zijn zoals bijvoorbeeld de paardendrogist.

Een goede naam krijg je door een goede service en niet door goedkope produkten.
Dit topic onzinning noemen of zeggen dat de klant zelf maar beter op moet letten is voor mij genoeg om bij deze twee "bedrijven" nooit wat te willen bestellen.

Dat moet jij weten! Dit is mijn eerste klant die een klacht heeft als deze. Verder heb ik vele honderden tevreden klanten en staat Libella bekend om haar hoge en snelle serviceniveau. Dit is gewoon een hele lastige situatie...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:49

ThePast03 schreef:
Wat ik in ieder geval van dit topic leer is dat ik nooit zaken wil doen met Libella of Schimmelig.

Zelfs al zou het de fout van de klant zelf zijn ga je nog niet zo met je klanten om.
Dan maar liever wat meer betalen voor de produkten en zaken doen met bedrijven die wel goed verzekerd en klantvriendelijk zijn zoals bijvoorbeeld de paardendrogist.

Een goede naam krijg je door een goede service en niet door goedkope produkten.
Dit topic onzinning noemen of zeggen dat de klant zelf maar beter op moet letten is voor mij genoeg om bij deze twee "bedrijven" nooit wat te willen bestellen.

Haha! Wat jij wil ThePast03. Dusver heb ik enkel tevreden klanten en jij weet nog geen eens HOE ik zo'n probleem op zou lossen, want daar heb ik het geen eens over gehad nog. Als je wil dat ik dat toelicht zul je het gewoon moeten vragen en niet zomaar een totaal (overigens off topic) schandelijke aanname maken. [Het klinkt nu alsof Libella alleen ontevreden klanten heeft en idem voor moi] Correct me if i'm wrong.

Jij vindt het dus okéy dat een bedrijf op een openbaar forum 'afgebrand' wordt door een klant (want dit is nu duidelijk wat je suggereert), maar een bedrijf mag daar geen weerwoord hebben (ondernemers moeten gewoon hun smoel houden en relaxed toekijken hoe hun goede naam wordt bezoedeld, lekker dan Scheve mond )

Stijl pluck, zoveel stijl... OK dan!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 17:55

hey wacht even, ik heb steeds vrij netjes over het bedrijf gesproken, en niks afgebrand!!! naan was 1 keer genoemd, en toen reageerde pagina verdre de tegenpartij al en werd naam open genoemd

ik werk zelf in verkoop en verkoop ook halsters ed en heb dus ook ervaring en kan me ook inleven in andere partij en heb ook paar keer vermeld dat ik vaker spullen daar gekocht heb en geen problemen mee gehad heb

En dat ik eerste ontevreden klant ben... kreeg per email te horen dat ze veel klachten kregen van mensen die pakket niet ontvangen hadden, maar bleek achteraf in de tuin te staan of bij buren.

Is dus zeker niet eerste keer dat iets verkeerd gaat met verzenden, en is dus zeker bij jullie bekent, voordat hij bij mij helemaal misging en pakket na 3 weken nog spoorloos was.

dat gezegt word dat ik fouten gemaakt heb met dat ander adres, beide partijen hebben zich vergist, ik heb alleen bij opmerkingen vermeld en in een mail, leek mij voldoende, maar libella heeft liever dat bij verzend adres komt te staan. Prima,,, dat heb ik idd niet ingvuld als mijn ouders hun adres zijnde, maar dacht dat email en opmerking erbij wel voldoende zou zijn.

ik vind dat tnt zich erg makkelik vanaf maakt, en die t&t zou veilig moeten zijn, en is het dus blijkbaar niet
postbode hang banketstaaf op blijkbaar , dat is afgegeven persoonlijk, terwijl dat ONmogelijk is
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 07-07-07 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:56

Niemand heeft toch namen genoemd, en afgebrand vind ik niet echt hoor, ik heb nergens schadelijke benamingen gezien of zie ik dat zo verkeerd.

Als ik zie opgelicht, niet meer kopen enzo vind ik dat afgebrand, ik zou ook boos zijn als er niets anders mee gedaan word, fair is fair vraag me af hoeveel mensen het daar gewoon bij zouden laten.

En schimmelig is niet hetzelfde bedrijf, van wat kawa zegt vergoed ze het gewoon Tong uitsteken dus dat is wel weer topie in mijn ogen!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:59

En de reacties zoals beide "bedrijven" nu naar mij toe geven bevestigen alleen wat ik al dacht.

Ik ken voldoende voorbeelden gelukkig van bedrijven die een heel stuk fijner met hun klanten of potentiële klanten omgaan en dat zijn de bedrijven waar ik wel zaken mee wil doen.

Het is niet de TS die hier het bedrijf een slechte naam geeft, maar het bedrijf zelf.

Edit: Waarom heeft een bedrijf in hemelsnaam een vakje "opmerkingen" als dat blijkbaar toch totaal niet wordt gelezen?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 18:02

ik heb nergens namen opgelicht genoemd, heb alleen steeds vermeld dat ik mijn spullen blijkbaar kwijt ben, en beide partijen de ander de schuld geven.
ik kan niet eens een klachten formulie rinvullen, afzender moest dat doen.
klacht indienen heb ik ontelbare keren gedaan, gebeld bijna net zo veel, alleen omdat ik dus ontvanger had moeten zijn, kan ik niks met tnt, omdat hun alleen met afzender samenwerken.

Ik ga maandag weer bellen,a ls ik gene recatie op mijn mail heb en ga ook uitzoeken wie die postbode is, en hang hem aan zijn stropdasje op als hij niet eens eerlijk zegt wat met mijn pakket gebeurd is

edit... opmerkingen en erna nog een mail, waarop bedrijf ook gereageerd heeft. Ik kon nl nergen sop site sporen vinden en heb deze via mail bij besteld en gevraagd wat het totaal bedrag nu was en ook gelijk nogmaals dat ander adres erbij vermeld

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:03

katiavl schreef:
Niemand heeft toch namen genoemd, en afgebrand vind ik niet echt hoor, ik heb nergens schadelijke benamingen gezien of zie ik dat zo verkeerd.

Als ik zie opgelicht, niet meer kopen enzo vind ik dat afgebrand, ik zou ook boos zijn als er niets anders mee gedaan word, fair is fair vraag me af hoeveel mensen het daar gewoon bij zouden laten.

En schimmelig is niet hetzelfde bedrijf, van wat kawa zegt vergoed ze het gewoon Tong uitsteken dus dat is wel weer topie in mijn ogen!

Dit probleem had zonder topic (met negatieve inslag) waarschijnlijk dezelfde oplossing gekregen. Het is als ondernemer nooit leuk om je naam in negatieve belichting te zien (wat de TS nu zelf ook al zegt). Kawa weet (helaas) niet waar ze het over heeft, dus ik kan opmerkingen als ''daar en daar krijg je alles direct vergoed als de postbode dit en dat doet'' niet serieus nemen.

@ TS
Dat TNT af en toe onvoorzichtig met pakketjes is, is algemeen bekend. Het bedrijf in kwestie hoeft hier natuurlijk geen ervaring mee te hebben als zij je voor zoiets waarschuwen, of erover informeren. Dit soort ''kennis'' kun je ook direct opdoen op de website van TNT.

Wat ik mij wel afvraag is waarom je niet eerst een e-mail naar Libella stuurt en het persoonlijk met haar probeert af te handelen ipv een topic te openen op een openbaar forum? Als je mij dit wil vertellen graag, want ik begrijp zo'n instelling niet helemaal. Buiten de frustratie om dan.

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 07-07-07 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:06

Maar ze heeft toch geen naam genoemd?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:09

ThePast03 schreef:
En de reacties zoals beide "bedrijven" nu naar mij toe geven bevestigen alleen wat ik al dacht.

Ik ken voldoende voorbeelden gelukkig van bedrijven die een heel stuk fijner met hun klanten of potentiële klanten omgaan en dat zijn de bedrijven waar ik wel zaken mee wil doen.

Het is niet de TS die hier het bedrijf een slechte naam geeft, maar het bedrijf zelf.

Edit: Waarom heeft een bedrijf in hemelsnaam een vakje "opmerkingen" als dat blijkbaar toch totaal niet wordt gelezen?

Potentiële klant? Heb je het nu over jezelf? Ik zie 'jou' namelijk niet als potentiële klant en als jij vindt dat je iemand 'te koop' mag zetten op een openbaar forum ben ik je liever kwijt dan rijk, als klant. Zoals ik al eerder zei: voor mij is dit hobby-matig en van sommige mensen (met bepaalde instelling Wow! ) WIL ik niet eens afhankelijk zijn (noem mij een slechte ondernemer, ik heb ook zo mijn trots Vork )

Ik ga mijzelf nog maar eens herhalen speciaal voor jou ThePast03: ''Dusver heb ik enkel tevreden klanten en jij weet geen eens HOE ik zo'n probleem op zou lossen, want daar heb ik het geen eens over gehad nog. Als je wil dat ik dat toelicht zul je het gewoon moeten vragen en niet zomaar een totaal (overigens off topic) schandelijke aanname maken.''

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 18:11

ik heb al vanaf de dag dat het pakket afgeleverd was volgens tnt gemaild met libella
heb erna pas dit topic geopend, nergens namen genoemdn voor 3 weken lang en geprobeerd om hier ervaringen te delen, en tips te krijgen, en via libella alsnog om mijn spullen te krijgen

ik heb naam pas genoemd omdat ik nu echt gefrustreerd ben, krijg email, waarin staat dat tnt niks kan doen, en dus met andere woordnen libella ook niet meer omdat zij hebben gedaan wat hun moesten doen, nl t%t code doorgeven en erna is het aan de tnt

en met dat fout bezorgen en alles van tnt, libella geeft zelf aan dat dat veel gebeurd bij hun, dat mensen paar dagen hun pakket kwijt zijn.
Ik zou alleen al om mezelf niet in lastig pakket te krijgen ( als ik bedrijf was), erbij vermelde dat het slimmer is om verzekerd te verzenden, omdat er iets mis kan gaan, en het om hoog bedrag gaat. Klant word er dan extra op gewezen, is niet meteen iets waar je als klant nl aan denkt als je iets besteld (ik in elk geval niet)

Enige wat ik dacht als ik mijn adres in zou geven was dat postbode ena meerdere keren aanbieden en niemand thuis zou zijn het op postkantoor af zou geven en ik het pakket pas paar dagen later zou hebben dan als mijn ouders het gewoon de eerste dag aan zouden kunnen nemen.
dat er pakketten spoorloos verdwijnen, ontdanks t&t code ( dacht dat dat wel veilig was) had ik niet aan gedacht.

@katiavl,,, ik heb 1 keer de naam genoemd, en 1 of 2 paginas verder reageerde tegenpartij ineens

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:15

Wat is er schandelijk aan als ik zeg dat ik bij bepaalde bedrijven niet zou willen bestellen?

Ik bestel bij bedrijven waar ik enorme goede ervaringen mee heb vwb service. En service en klantvriendelijkheid vind ik persoonlijk veel belangrijker dan goedkopere prijzen.

In het geval van TS is het bedrijf ook in gebreke gebleven: die heeft en het opmerkingenveld niet gelezen (laat het dan weg als je het niet eens leest) en de email maar half gelezen.
Om dan de schuld maar simpelweg bij klant en tnt neer te leggen is wel heel makkelijk en zegt mij meer dan voldoende over de service en klantvriendelijkheid.

En jij zegt bijvoorbeeld keer op keer dat RK niet weet waar ze het over heeft. Een arrogante manier van reageren vind ik dat en ik zou alleen daarom al niet met jou zaken willen doen.
Gelukkig is dat wederzijds Haha!

Ik ken ook bedrijven die klanten het voordeel van de twijfel hebben en zelfs complete vergoedingen geven als ze als bedrijf zijnde niets fout gedaan hebben.
Dat zijn dus de bedrijven die een enorm goede naam opbouwen en waar ik graag zaken mee doe.

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:21

Lynn_Nikita schreef:
hey wacht even, ik heb steeds vrij netjes over het bedrijf gesproken, en niks afgebrand!!! naan was 1 keer genoemd, en toen reageerde pagina verdre de tegenpartij al en werd naam open genoemd

ik werk zelf in verkoop en verkoop ook halsters ed en heb dus ook ervaring en kan me ook inleven in andere partij en heb ook paar keer vermeld dat ik vaker spullen daar gekocht heb en geen problemen mee gehad heb

En dat ik eerste ontevreden klant ben... kreeg per email te horen dat ze veel klachten kregen van mensen die pakket niet ontvangen hadden, maar bleek achteraf in de tuin te staan of bij buren.

Is dus zeker niet eerste keer dat iets verkeerd gaat met verzenden, en is dus zeker bij jullie bekent, voordat hij bij mij helemaal misging en pakket na 3 weken nog spoorloos was.

dat gezegt word dat ik fouten gemaakt heb met dat ander adres, beide partijen hebben zich vergist, ik heb alleen bij opmerkingen vermeld en in een mail, leek mij voldoende, maar libella heeft liever dat bij verzend adres komt te staan. Prima,,, dat heb ik idd niet ingvuld als mijn ouders hun adres zijnde, maar dacht dat email en opmerking erbij wel voldoende zou zijn.

ik vind dat tnt zich erg makkelik vanaf maakt, en die t&t zou veilig moeten zijn, en is het dus blijkbaar niet
postbode hang banketstaaf op blijkbaar , dat is afgegeven persoonlijk, terwijl dat ONmogelijk is

Naam van Libella 1x noemen is toch noemen of wat? Moet je niet zeggen dat wij zelf de naam "open" noemen. En wat die eerste klacht betreft, er zijn meerdere mensen die over TNT klagen ja, maar niet over LIBELLA!!!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:22

ThePast03 schreef:
Wat is er schandelijk aan als ik zeg dat ik bij bepaalde bedrijven niet zou willen bestellen?

Ik bestel bij bedrijven waar ik enorme goede ervaringen mee heb vwb service. En service en klantvriendelijkheid vind ik persoonlijk veel belangrijker dan goedkopere prijzen.

In het geval van TS is het bedrijf ook in gebreke gebleven: die heeft en het opmerkingenveld niet gelezen (laat het dan weg als je het niet eens leest) en de email maar half gelezen.
Om dan de schuld maar simpelweg bij klant en tnt neer te leggen is wel heel makkelijk en zegt mij meer dan voldoende over de service en klantvriendelijkheid.

En jij zegt bijvoorbeeld keer op keer dat RK niet weet waar ze het over heeft. Een arrogante manier van reageren vind ik dat en ik zou alleen daarom al niet met jou zaken willen doen.
Gelukkig is dat wederzijds Haha!

Ik ken ook bedrijven die klanten het voordeel van de twijfel hebben en zelfs complete vergoedingen geven als ze als bedrijf zijnde niets fout gedaan hebben.
Dat zijn dus de bedrijven die een enorm goede naam opbouwen en waar ik graag zaken mee doe.

Als er gezegd wordt ''dat bepaalde bedrijven zomaar alles vergoeden, no matter what'', dan denk ik inderdaad niet dat je weet waar je over praat, simpelweg omdat je geen kennis hebt van het 'ondernemerschap' dat gewoon een vak apart is. Ik heb nergens gezegd dat ik iemand dommer zou vinden, omdat zij de kennis niet rijk zijn. Alleen dat ik ze minder serieus neem als ze ''iets'' roepen (is dat arrogant, of is dat gewoon een mening). Het is nooit arrogant bedoelt geweest, maar als je wil dat ik het in 'watten wikkel' wil ik dat best voor je doen hoor. Alleen wordt mijn punt zo omslachtig en minder duidelijk.

Ik ben het met je eens dat je twee soorten klanten hebt; de één geeft meer om de prijs, de ander meer om de service.

Tot slot, ik heb niet gezegd dat het schandelijk is dat je ergens niet wil bestellen Pluck, maar dat je een schandelijke aanname maakt. Compleet anders dan het eerste dus.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 18:27

ik heb niet gezegd dat ze over libella klagen bij jullie, daninterpeteer je dat misschien verkeerd ik zei dat mensen bij jullie geklaagd hebben over manier van bezorgen.

en ja, heb 1 keer jullie naam genoemd, en nooit gezegd dat ik geen naam heb genoemd, en ook pas na een aantal paginas

ik vind zelf dat ik nog netjes ben geweest, heb niks afgezeikt of mensen gezegt koop niks bij jullie of afgekraakt

vind dat beide bedrijven erg aanvallend doen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:30

Schimmelig schreef:
Als er gezegd wordt ''dat bepaalde bedrijven zomaar alles vergoeden, no matter what'', dan denk ik inderdaad niet dat je weet waar je over praat, simpelweg omdat je geen kennis hebt van het 'ondernemerschap' dat gewoon een vak apart is.

Tefal doet dat zonder problemen, ook lang nadat de garantieperiode is afgelopen en als je iets zelf kapot hebt laten vallen.

En zo ken ik meerdere bedrijven. Knipoog

Van jou is het ook simpelweg een aanname dat jij meer kennis hebt van het ondernemerschap dan anderen hier.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 18:31

en daarbij, was niet eerste keer dat ik iets bestelde, denk dat het een keer of 4 is geweest, en nog paar bestellingen op naam van een vriendin van me, maar waar wel bestelling van mij bijzat ( om verzendkosten te besparen) en dat is altijd netjes aangekomen

ik heb juist mensen libella.nl aanbevolen, dus vind vervelend hoe nu gedaan word. heb naam 1 keer genoemd, waar eigenlijk van niemand reactie op kwam, behalve dan van libella zelf.
tuurlijk mag zij zich verdedigen, maar daar wa smijn topic niet om begonnen

het begon ermee dat ik niks had ontvangen en wat ik nu allemaal kon doen om alsnog mijn spullen te krijgen, en wat er misgegaan kon zijn.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:33

Lynn_Nikita schreef:
ik heb niet gezegd dat ze over libella klagen bij jullie, daninterpeteer je dat misschien verkeerd ik zei dat mensen bij jullie geklaagd hebben over manier van bezorgen.

en ja, heb 1 keer jullie naam genoemd, en nooit gezegd dat ik geen naam heb genoemd, en ook pas na een aantal paginas

ik vind zelf dat ik nog netjes ben geweest, heb niks afgezeikt of mensen gezegt koop niks bij jullie of afgekraakt

Mwah, ik probeer enkel oplossingen aan te dragen (wat ik i.m.o. ook gedaan heb, zie een paar pagina's terug), maar als ik nu mijn excuses moet aanbieden voor de manier waarop 'iemand' dingen opvat Verward Haha!
Dat ik duidelijk reageer kun je zien en je kunt wat ik typ bijna niet - niet begrijpen. Daar gaat het mij om. Dat duidelijkheid bot kan overkomen, dat is mij nu duidelijk. Duidelijk he Sigaar

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:35

Lynn_Nikita schreef:

Jij had mijn naam helemaal niet moeten noemen, dat heet smaad en is strafbaar. Wat wilde je daar uberhaupt mee bereiken? Waarom heb je me dan genoemd? Denk je dat jou helpt of Libella??? Denk je dat ik me dan ook had gemeld in dit topic?

Lynn_Nikita schreef:
en daarbij, was niet eerste keer dat ik iets bestelde, denk dat het een keer of 4 is geweest, en nog paar bestellingen op naam van een vriendin van me, maar waar wel bestelling van mij bijzat ( om verzendkosten te besparen) en dat is altijd netjes aangekomen

ik heb juist mensen libella.nl aanbevolen, dus vind vervelend hoe nu gedaan word. heb naam 1 keer genoemd, waar eigenlijk van niemand reactie op kwam, behalve dan van libella zelf.
tuurlijk mag zij zich verdedigen, maar daar wa smijn topic niet om begonnen

het begon ermee dat ik niks had ontvangen en wat ik nu allemaal kon doen om alsnog mijn spullen te krijgen, en wat er misgegaan kon zijn.

En nu het dus 1x keer misgaat ga je mijn naam noemen? Nogmaals, wat dacht daarmee teweeg te brengen?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-07-07 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, er zit een editknop ;)

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:38

hmm.. moeilijke kwestie...

Ik vind het niet kunnen dat de TS de naam heeft genoemd van het bedrijf (hoewel ze niet de intentie had Libella hier zo bij te betrekken, maar ze alleen ervaringen en tips wilde horen)
Maar ik vind het ook fout dat Libella hier zo op in gaat, en het vervolgens ook nog zinloos noemt (als je het zinloos vind op het forum erover te discussieren, stuur dan even een persoonlijke mail.)

ik denk dat Libella hier niets aan had kunnen veranderen evenals de TS (de één had beter het formulier moeten lezen, en niet klakkeloos invullen, en de andere partij, moet ook het gehele formulier lezen..) dus daar valt niets te verwijten, beide partijen hebben gewoon een foutje gemaakt.
Maar daarmee heb je het pakketje nog niet terug. en ik denk toch dat je daarvoor TNT achter de vodden aan moet zitten. uiteindelijk is het dáár fout gegaan...

Overigens snap ik niet dat er bokkers zijn die hierdoor niet meer bij libella (of schimmelig) zouden willen bestellen. dit gebeurd echt niet dagelijks, buiten dat weet je nu dus dat je het verzekerd moet laten verzenden Clown

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:38

ThePast03 schreef:
Schimmelig schreef:
Als er gezegd wordt ''dat bepaalde bedrijven zomaar alles vergoeden, no matter what'', dan denk ik inderdaad niet dat je weet waar je over praat, simpelweg omdat je geen kennis hebt van het 'ondernemerschap' dat gewoon een vak apart is.

Tefal doet dat zonder problemen, ook lang nadat de garantieperiode is afgelopen en als je iets zelf kapot hebt laten vallen.

En zo ken ik meerdere bedrijven. Knipoog

Van jou is het ook simpelweg een aanname dat jij meer kennis hebt van het ondernemerschap dan anderen hier.

Tefal Verward Haha! We hebben het niet over pannen met anti-aanbak laag, maar over producten in de ruitersport detailhandel (oeps, nu doe ik weer alsof ik het allemaal beter weet - sorry, my bad).

Ik heb inderdaad een aanname gemaakt, omdat ikzelf in het vak zit en soortgelijke problemen ook moet oplossen. Jij zit neem ik aan (jaja, aanname) niet in het vak en lost daardoor ook niet gelijksoortige problemen op?
Zo wel, dan zou ik graag van jou horen wat jouw oplossing voor het betreffende probleem is Lachen
(Zit je niet in het vak, ben ik alsnog wel benieuwd)

Edit: typo typo typo
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 07-07-07 18:44, in het totaal 2 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:39

beetje overdreven niet smaad en laster, als ik iets koop dat kapot is zeg ik ook ik heb het gekocht in de gb. Alsof dan iedereen roept, de gb daar ga ik echt niet meer.

Wat heb je dan voorgesteld om haar te helpen? Even dat terzijde?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 18:43

Libella schreef:
Lynn_Nikita schreef:

En nu het dus 1x keer misgaat ga je mijn naam noemen? Nogmaals, wat dacht daarmee teweeg te brengen?

in elk geval niet dat dit topic zo ' uit hand' zou lopen
ik wil gewoon mijn spullen, en in mijn ogen maken beide partijen ( afzender en tnt) zich er erg makkelijk vanaf. ik ben kwaad, voor mij is dit veel geld en word gewoon gedaan alsof niks is

Libella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:46

Loesje88 schreef:
hmm.. moeilijke kwestie...

Ik vind het niet kunnen dat de TS de naam heeft genoemd van het bedrijf (hoewel ze niet de intentie had Libella hier zo bij te betrekken, maar ze alleen ervaringen en tips wilde horen)
Maar ik vind het ook fout dat Libella hier zo op in gaat, en het vervolgens ook nog zinloos noemt (als je het zinloos vind op het forum erover te discussieren, stuur dan even een persoonlijke mail.)

ik denk dat Libella hier niets aan had kunnen veranderen evenals de TS (de één had beter het formulier moeten lezen, en niet klakkeloos invullen, en de andere partij, moet ook het gehele formulier lezen..) dus daar valt niets te verwijten, beide partijen hebben gewoon een foutje gemaakt.
Maar daarmee heb je het pakketje nog niet terug. en ik denk toch dat je daarvoor TNT achter de vodden aan moet zitten. uiteindelijk is het dáár fout gegaan...

Overigens snap ik niet dat er bokkers zijn die hierdoor niet meer bij libella (of schimmelig) zouden willen bestellen. dit gebeurd echt niet dagelijks, buiten dat weet je nu dus dat je het verzekerd moet laten verzenden Clown

Bedankt voor je objectieve point of view. Wat ik met zinloos bedoelde is het noemen van mijn bedrijfsnaam. TS heeft alle recht een topic te openen om bijv. meningen te delen, ervaringen uit te wisselen, tips te collecteren...

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:49

Libella schreef:
Wat ik met zinloos bedoelde is het noemen van mijn bedrijfsnaam.

Ja ben ik het mee eens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:49

Libella schreef:
Citaat:
Wat ze kunnen en doen
Ik heb de paardendrogist gemaild met de vraag wat er zou gebeuren als iemand het pakje van 100 euro zou jatten voor uit mijn brievenbus, 50 meter van mijn huis.
En ik heb een mail gekregen dat ik dan gewoon een nieuw kreeg, maaar mijn naam wel geregisteerd zou worden.
Want zou dat steeds gebueren dat het niet meer geloofwardig zou zijn.
Nou dat kan ik begrijpen Ja

Eerder stond er ook al een bericht van iemand die een nieuwe deken kreeg.
Dát is pas service Ja

Heb je er ook bij vermeldt dat de TNT aangeeft het wel te hebben afgegeven?

Ja Ja

Ik heb gevraagt wat er zou gebeuren als dat pakketje uit mijn brievenbus gejat zou worden.
En dat was hun antwoord Lachen