Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
slimmerik schreef:Krijg stem: "Dit nummer is niet in gebruik. Controleer het nummer en kies opnieuw".
Dus nummer bestaat niet.
_paula_ schreef:mm raar
xjudithx schreef:Wat een vreemd figuur. Waarom zou je zoiets doen? Kost je ook nog allemaal tijd en moeite. En ook nog een nummer uitgezocht dat niet bestaat..
Strawberry_ schreef:xjudithx schreef:Wat een vreemd figuur. Waarom zou je zoiets doen? Kost je ook nog allemaal tijd en moeite. En ook nog een nummer uitgezocht dat niet bestaat..
Mja je hebt van die mensen die in een fantasie-wereld leven
xjudithx schreef:Strawberry_ schreef:Mja je hebt van die mensen die in een fantasie-wereld leven
Maar die zich toch blijkbaar zo bewust van de werkelijkheid zijn dat ze een vals telefoonnummer opgeven

ponymens schreef:Dit gebeurd helaas vaker, kinderen (?) die zomaar paarden gaan aanbieden.
Ben laatst 2 dagen met marktplaats.nl in de weer geweest omdat een of andere gek 1 van mijn pony's had gebruikt voor een advertentie. Als marktplaats de advertentie verwijderde stond hij er na een uur weer op, op een gegeven moment zelfs 4 keer. Behalve verwijderen deed marktplaats er niets aan, gaf ook geen gegevens door van de adverteerder, etc.
Uiteindelijk heb ik de adverteerder een zeer dreigende mail gestuurd en toen werden eindelijk de advertenties voorgoed verwijders.
Ik vind het dus echt niet kunnen, daarom ben ik blij als het verwijderd is allemaal. 
benbenieuwd rachelthinka schreef:ik heb zojuist op een van de hengsten geboden via mail
Hoeveel had je geboden?
Hopelijk krijgt iemand nog reactie terug.. 
ik denk dat ik ook wel zo'n paard wil!!