Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabian_Girl schreef:Heb ook een berichtje voor haar weggezet in het topic van ons zelf..hopen dat ze het op tijd lees..
viewtopic.php?f=160&t=659945&hilit=&start=8375
op bokt heb ik er nu een paar die haar willen komen halen als het moet morgen
en dan wil bmstables haar kopen en proberen te heropvoeden
en nog een kennis van mij wil haar graag kopen en kijken wat hij er evt mee kan..als het moet gezelschap anders fok..
en nog een andere handelaar.
dus ik doe ook genoeg moeite voor paloma..probeer ook van alles
felicity en ik zijn bijna heel de avond bezig geweest
Citaat:gisteren heeft Joypaard geprobeerd het eens te worden met de eigenaren van paloma, zij wilt paloma graag een kans geven en heeft voldoende ruimte om paloma welkom te heten, joypaard heeft zelf eerder een heel moelijk paard opgevangen maar na veel geduld en training is haar paard een lieve goedzak geworden. Nu is zij gisteren in onderhandeling geweest om paloma op te komen halen, het enige antwoord wat ze kreeg was dat ze willen dat paloma naar de slacht gaat, geen andere optie is mogelijk. Ik vind het zeer spijtig voor het beestje.
Alane schreef:Als ik een pony/paard zou hebben die gericht schopt naar mensen... dan kreeg die van mij ook een enkeltje eeuwige weides.
Ik wil dat niet op mijn geweten hebben.
En dan kunnen de aanbiedingen nog zo leuk, aardig en goedbedeoelt zijn, ik ga niet zitten wachten op een telefoontje of een topic op bokt dat de pony wederom uitgehaalt heeft alleen nu met een minder goede afloop. En mij boeit het op zo'n moment niet wat de oorzaak had kunnen zijn.... en of het te verhelpen is...
Mijn nachtrust en geweten zijn dan belangrijker dan het leven van die pony enerzijds.. anderzijds is er het risico dat het dier wederom verhandelt wordt, mischien zelfs mishandelt (bewust of onbewust) en een hel op aarde krijgt...
MAAR ik bracht het dan persoonlijk weg, en niet via een opkoper/handelaar.