Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:AppleSter schreef:Er mag hier een slotje worden geplaatst, ik ga niet in op alles dat geïnsinueerd wordt en niet klopt. Bokt heeft z’n ongezouten mening alweer gevormd, zoals altijd. Ik zie dat in heel veel topics gebeuren en voor mij reden om definitief af te zwaaien![]()
Het is een juridisch verhaal, dus geen toevoeging om hier van alles aan de grote klok te hangen. Het ging puur om advies op juridisch vlak.
Maar dat was via andere wegen ook opgepakt en dat loopt.
Dank voor de berichten die wel inhoudelijk waren!
Ik had niet begrepen dat je (vriendin) juridisch advies wilde.
Rennie89 schreef:1,5 week? Volgens TS zijn ze inmiddels een maand verder dus kan het niet zijn dat dit een andere pony betreft? Ik maak namelijk op uit de berichten van TS dat de betreffende pony al bereden werd dus lijkt mij dat je nu in een topic reageert wat helemaal niet over jouw oude verzorg pony gaat en nu een beetje een chaos creëert. Verwacht dat de pony waar het in dit topic over gaat zo’n 3-6 jaar oud is. Misschien heb ik dat laatste verkeerd geïnterpreteerd (dat rijden) maar punt blijft dat TS aangeeft dat dit al een maand aan de gang is, niet 1,5 weken zoals jij zegt.
Biebz schreef:AppleSter schreef:Ik heb een video schermopname van het app contact gekregen van vriendin en daar staat echt in dat hij
1) supermak en geschikt was voor haar gebruikersdoel omdat het zo’n “zacht ei” en “super allemansvriendje” zou zijn. Een liever paardje van die leeftijd zou niet bestaan.
2) Beide partijen erkennen het steigeren bij het inladen en in de trailer op vertrouwd terrein
3) verkoper wil hem pertinent niet terug
4) Verkoper wilde er eerst niet aan dat hij zo moeilijk is, maar bij tonen bewijs van het gedrag schrijft verkoper “zet hem gewoon te koop, ik begrijp je helemaal, dit moet je niet willen”
De appjes zijn van voor bezichtiging tot zeer kort geleden.
Niet letterlijk het gesprek is gedeeld. Dat maken mensen er nu zelf van.
TS heb je het bericht van FloortjeM gelezen? Die is er nuttig gezien zij jurist is!
Ik denk dat veel mensen nu alles in twijfel gaan trekken omdat je niet meer wilt reageren en zelfs niet de bewering van de ex verzorger ontkracht. Dat maakt dat mensen gaan twijfelen of haar verhaal niet meer de waarheid zal zijn. Even kort reageren met klopt niet is al meer dan je nu doet. Wie weet gaat dat wel over een totaal andere pony .
Kirrietje schreef:Maar waar lezen jullie dat het om een hengst gaat? TS heeft noch het geslacht nog de leeftijd (behalve jong) aangegeven?
Of heb ik iets gemist?
AppleSter schreef:Dank voor je reactie. Exact wat ik bedoel.
Bokt is niet voor blaming/shaming of geroddel maar voor inhoudelijke reacties in een topic als dit. En iedereen kan van alles beweren of met stront strooien, Bokt zit er duidelijk naar te smachten maar helaas hebben jullie aan mij niets op dit vlak.
Niqui schreef:Volgens mij heeft de ts het nergens gehad over oplichting of drogering. Ze wilde advies of er richting de verkoper nog iets aan deze situatie te doen is. Niet meer en niet minder. Dat advies krijgt ze nu via andere wegen.
Jolien87 schreef:isamelle schreef:wat..zijn er whatsapp gesprekken gedeeld?
Geen screenshots, enkel uitspraken.
Kun je met zekerheid zeggen dat het 100% om dezelfde pony gaat?
Zoals je merkt hebben jouw berichten in dit topic nogal wat stof doen opwaaien en het zou jammer zijn als dit alles op een misverstand is gebaseerd.
AppleSter schreef:Kirrietje schreef:Maar waar lezen jullie dat het om een hengst gaat? TS heeft noch het geslacht nog de leeftijd (behalve jong) aangegeven?
Of heb ik iets gemist?
Exact! Insinueren van alles maar totaal niet on topic reageren op mijn juridische vraag. De juridische kant loopt inmiddels; Er kan een slotje op.
DuoPenotti schreef:AppleSter schreef:Dank voor je reactie. Exact wat ik bedoel.
Bokt is niet voor blaming/shaming of geroddel maar voor inhoudelijke reacties in een topic als dit. En iedereen kan van alles beweren of met stront strooien, Bokt zit er duidelijk naar te smachten maar helaas hebben jullie aan mij niets op dit vlak.
Maar je geeft toch zelf ook nergens antwoord op?
Zeg dan wat er niet klopt aan het bericht van de verzorger, maar je ontkend niets van haar bericht.
geef dan aan, het is geen hengst van 1,5, ik heb hem vanaf die datum of desnoods week wil je niet precies zijn. Dus het kan niet om dezelfde pony gaan.
Maar je blijft zelf op elke vraag vaag al vanaf het eerste bericht. Om vervolgens bokt de schuld geven van van alles verinnen, maar daar werk jezelf aan mee.
Furst schreef:Ik heb heel het topic gevolgd door mee te lezenIk ben het met TS eens dat Bokt vaak zijn eigen verhalen er van maakt en dat topics wel zuur worden, maar ik ben het zeker ook eens met merendeel van de mensen hier. TS ontwijkt alle vragen omtrent leeftijd en geslacht en dat is jammer. Want zo laat je de verhalen ook hun eigen leven leiden. Ik vind het hier dus de verantwoordelijkheid van de TS dat het zo uit de hand gelopen is