Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
snuffie123 schreef:Nou blijkbaar sta ik hier echt heel amders in dan de meeste bokkers hier, maar ik heb het een beetje met verbazing zitten lezen.
Je hebt een contract getekend waarin die maand opzegtermijn staat. Wat mij overigens heel logisch lijkt.
Nu gaat je paard onverwachts dood. Wat echt heel naar en vervelend is voor je ts, dus sterkte daarmee. Echter vind ik niet dat je daarom maar zelf vind en eigenlijk bepaald dat die opzegtermijn dan niet geldt.
Ik zie dat je je heel erg focust op het al dan niet tonen van empathie door de pensionhouder. Maar empathie hoeft niet te betekenen dat je dan je maand opzegtermijn niet hoeft te betalen. Het zou heel netjes en tof zijn als ze had gezegd dat je het niet hoefde te betalen, maar het is geen recht wat je even op kan eisen.
In zekere zin eis je het van haar. Want je vind dat ze dat uit empathie zou moeten doen. Omdat ze anders dus geen empathie heeft.
Maar nogmaals sterkte ts. Het is en blijft heel verdrietig om je paard te verliezen.