nynke55 schreef:Petrichor schreef:Al heeft het paard de deken gesloopt, als de eigenaar er van overtuigd is dat het een fabrieksfout is en zij gaat vervolgens netjes met de deken terug naar de Divoza dan vergoed je zo'n deken toch gewoon?
Geen woorden voor....
Pardon? Het is geen liefdadigheidsinstelling, zij moeten ook hun personeel, gas/licht, hypotheek en belasting betalen. Ik kan niet beoordelen hoe de deken kapot geraakt is, maar zij hebben er waarschijnlijk honderden gezien en concluderen dat dit geen fabrieksfout is.
Nee het is een winkel die klant vriendelijk om hoort te gaan met zijn klanten, dat gebeurd niet!
Als er bij ons klanten terug komen wordt het altijd vergoed ook als wij er vraagtekens bij hebben. Beter wat vergoeden dan een boze teleurgestelde klant.
Sowieso in dit geval 2 weken oud en zo gesloopt, kan best zijn dat het paard ergens achter is blijven hangen maar dit is wel een hele ravage. Een vergoeding is hier gewoon op zn plaats.