Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Goof schreef:Ik zou stoppen met hier berichten posten over hen. Niet eht netjes wat je nu doet. Praat het gewoon even netjes uit. In persoon, niet via app.
eilleen333 schreef:Ik denk dat een dergelijke boodschap brengen altijd de nodige spanningen met zich mee brengt. Deze periode gaat inderdaad lastig worden maar daarna is de TS er voor goed van af. In huis zou ik ze in ieder geval niet meer toelaten TS. Ze betalen namelijk voor de stalling maar niet om je WC te gebruiken.En nu? Nu heb je dus mensen op je erf waar je ruzie mee hebt. Ik snap dat je actie hebt ondernomen, maar hoe ga je ze op korte termijn wegwerken zonder dat die periode ondraaglijk wordt? Ze lopen wel in je tuin/huis rond.
F_Orumster schreef:Communicatie via de app kan zo snel escaleren. Ik hoop dat jullie toch tot een gesprek komen waarbij er begrip beide kanten op kan ontstaan. Overenstemming hoeft niet, agree to disagree, maar on speaking terms komen zou fijn zijn.
Slaap er even over.
Maartje1990 schreef:F_Orumster schreef:Communicatie via de app kan zo snel escaleren. Ik hoop dat jullie toch tot een gesprek komen waarbij er begrip beide kanten op kan ontstaan. Overenstemming hoeft niet, agree to disagree, maar on speaking terms komen zou fijn zijn.
Slaap er even over.
Noem jij je stalbaas een huichelaar over de app? De mensen zijn weggestuurd.... ik zie niet in waarvoor er nog begrip. Mensen gaan weg en ts hoeft ze nooit meer te zien of spreken.
Citaat:..begin nu toch wel een beetje boel nijdig te worden...misschien moet ik ze toch laten verkassen maar gaat me aan het hard...ponys zijn al zovaak verkast
Hannanas schreef:Van dat roken snap ik, maar dat ze liever niet met Pasen op stal komen en precies moeten zeggen hoe laat ze er zijn vind ik toch ook wel weer niet kunnen.. (en mag dat ook een half uurtje van te voren zijn "ik stap nu op de fiets, ben zo op stal"?)
Popke schreef:Weg met die mensen!! Ze hebben blijkbaar geen flauw idee wat er bij het houden van paarden aan huis komt kijken.
Hoop dat ze snel een ander plaatsje zullen vinden... Ben bang dat dat niet voor 100 euro gaat lukken.
Succes!
. Maar kan best zijn dat ze al wat hebben...ze willen volgende week wegzijn en ze waren bezig met een huis kopen dus mss nemen ze ze aan huis..geen idee.