Paard kan de volgende dag wel een peesblessure hebben opgelopen, in een spijker hebben getrapt, vastgezeten hebben in stal enz enz
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:Hoe kan er nu een geldig keuringsbewijs bij zitten terwijl een keuring een moment opname is![]()
Paard kan de volgende dag wel een peesblessure hebben opgelopen, in een spijker hebben getrapt, vastgezeten hebben in stal enz enz
NibbitLotus schreef:Ik ga verder niet op dingen is betreft wat ik had moeten doen of hoe dom het is wat ik gedaan heb, ik kaart alleen mijn probleem aan. Ik ben zojuist gebeld dat mijn zaak wéér vier weken is uitgesteld, inmiddels dus al 20 weken.
Ik ga hier geen namen noemen omdat ik inmiddels in een zaak zit met de desbetreffende man en alles wat ik zeg tegen mij gebruikt kan worden. Als de zaak wat verder is en ik weet waar ik aan toe ben wil ik wellicht wat meer vertellen
NibbitLotus schreef:Ik ga verder niet op dingen is betreft wat ik had moeten doen of hoe dom het is wat ik gedaan heb, ik kaart alleen mijn probleem aan. Ik ben zojuist gebeld dat mijn zaak wéér vier weken is uitgesteld, inmiddels dus al 20 weken.
Ik ga hier geen namen noemen omdat ik inmiddels in een zaak zit met de desbetreffende man en alles wat ik zeg tegen mij gebruikt kan worden. Als de zaak wat verder is en ik weet waar ik aan toe ben wil ik wellicht wat meer vertellen
bigone schreef:Succes en even over het keuren, niemand zegt dat je dom bent. Je dacht een geldig contract te hebben waardoor je het paard hebt gekocht. Even later laat je zelf keuren en blijkt het niet goed en dan blijkt dus dat je met een zeer lastige, niet verantwoordelijke verkoper te maken hebt. Waardoor je nu nog met de ellende zit. En ik vind het heel logisch dat je nu geen namen noemt en ook de ts niet, want jullie zitten er midden in.
Weidebloem schreef:TS en NibbitLotus, de praktijken van deze handelaar stinken ongelooflijk en hoop van harte dat jullie winnen.
Als deze handelaar al zoveel slachtoffers heeft gemaakt, waarom niet deze slachtoffers opzoeken en een gezamenlijke rechtzaak aanspannen. Sta je dan niet veel steviger in je schoenen?
spatter schreef:bigone schreef:Even over een paard keuren met ijzers!! Een echt goede keuringsarts haalt altijd de ijzers er onderuit.
Dat dus!