Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Ik werd vanmorgen nog gebeld door de man die ik gesproken had.Hij vroeg of het niet duidelijk was geweest,dat gesprek.Nee niet bepaald zei ik,was erg verwarrend.
Het komt er op neer dat ze van het Jaarcontract af willen en daarvoor een Gebruiksleen contract willen van steeds 3 mnd.Het was niet zo dat ik per 1 febr, met de paarden op straat zou staan.
Ze moeten alles nog plannen enz.enz, en als er dan iemand intresse zou hebben in dat stuk grond,b.v. een gezondheids instelling,dan zou ik er weg moeten.
Ik zeg:en wat áls er echt niemand intresse heeft in dit stukje grond? mag ik dan gewoon blijven? daar moest ik niet vanuit gaan.Dus nog steeds wat vaag vind ik.Hij zei wel dat het beter was als ik iets anders zou zoeken,omdat dit weiland gewoon onzeker is.Als ik vragen had,kon ik hem wel bellen.Hij was superaardig.
Het huurcontract gaat vandaag naar de advocaat,iemand brengt het erheen,zij heeft dit allemaal geregeld voor mij,het is haar baas ,die advocaat.Het kost mij dus niks nu.
WendyLotte schreef:Omdat er allang een koper voor is.... enkel zijn de vergunningen nog niet rond.
Rocamor schreef:Maar als jij voor landbouwgrond een bod doet en een ander voor bouwgrond, dan trek je al het kortste eind.
Heb je de gemeente al gevraagd of er plannen liggen?
Ik laat op mijn bedrijf ook niet het achterste van mijn tong zien (bij bvb saneringen, of weet ik wat)
gohya schreef:Je kan geen bod doen op iets wat niet te koop is.Als het überhaupt te koop komt zal dat nog zeker enkele jaren duren zeiden ze.
Ik ben geen particulier,ik ben een officiële stichting met KvK nr.
Zolang het landbouwgrond is kan je toch geen bod doen op bouwgrond wat er niet is?
gohya schreef:Je kan geen bod doen op iets wat niet te koop is.Als het überhaupt te koop komt zal dat nog zeker enkele jaren duren zeiden ze.
Ik ben geen particulier,ik ben een officiële stichting met KvK nr.
Zolang het landbouwgrond is kan je toch geen bod doen op bouwgrond wat er niet is?