anne_bento schreef:Ik zou het zeker vertikken er geld aan uit te geven, al is het "maar" € 7, het is toch belachelijk dat je geld moet uitgeven door een "fout" van een ander?
Hoe duur is een nieuwe front- en sperriem? Ik zou er een bedrag vanaf halen zodat je die nog los kunt kopen en het restant overmaken.
Onder rembours versturen is ook een optie, ik vraag me alleen af, stel dat zij het niet gaat betalen en het pakketje komt dus weer terug naar jou, wie draait dan voor de kosten op? Ik neem aan dat iemand dan evengoed kosten betaald voor het verzenden en dat zul jij dan evengoed zijn.
Als mevrouw het pakket weigert en het komt weer terug bij TS dan draait TS wel zelf voor de rembourskosten op. Ze is in dat geval m.i. wel gerechtigd om het hoofdstel te houden, aangezien ze het heeft terug gestuurd maar het door mevrouw is geweigerd. Als ze het wel aanneemt (en dus de rembourskosten betaalt), is TS geen kosten kwijt aan de verzending en heeft ze ook bewijs dat het pakket in ontvangst is genomen.
Ik zou deze mevrouw nergens meer in vertrouwen.