Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Regallie schreef:Ik zag gisteren een oproepje op facebook. Soort gelijk verhaal. Kan het natuurlijk alleen nu niet meer weer vinden.
Guess_NH schreef:Klopt mijn berichtje word fanatiek gedeeld op fb.. Gelukkig!
Dorine92 schreef:Essxan schreef:Idee om de pony in te laden en zelf terug te brengen naar die mevrouw? Ik nee aan dat je weer waar ze woont. En dan niet eerder daar weg gaan tot dat je je geld terug hebt?
Ik weet ongeveer waar ze woont. Maar ik heb de pony op een manege gekocht in Bassevelde. Daar zou de pony op stal staan, wat ik dus nu betwijfel. Manege-eigenaar kent haar niet zegt hij.
Maar als ik zomaar naar België rij, heb je kans dat ze in Griekenland zit, dus dat vind ik een beetje zonde van de 4 uur rijden...
Lianne schreef:Huh? Het is wel het paard van die mevrouw die jou opgelicht heeft, maar je hebt het op een manege gekocht waar ze haar niet kennen?
Verder is het natuurlijk niet handig om een paard van over de 3000 euro (sowieso een nieuw paard) niet laat keuren.....
Dorine92 schreef:Lianne schreef:Huh? Het is wel het paard van die mevrouw die jou opgelicht heeft, maar je hebt het op een manege gekocht waar ze haar niet kennen?
Verder is het natuurlijk niet handig om een paard van over de 3000 euro (sowieso een nieuw paard) niet laat keuren.....
Ja alleen daar kwam ik pas later achter. Verkoopster zei dat de pony daar in pension stond. Ik vermoed dat de manege hier wel van weet en stiekem meewerkt aan haar praktijken ofzo.
Dat laatste is mijn topic niet voor en reageer ik dus niet op.
Raamzicht schreef:[***], is het uiteindelijk wel gelukt? En zou je weer het overdoen? Een advocaat inhuren?
beatje schreef:Dorine92 schreef:Dat laatste is mijn topic niet voor en reageer ik dus niet op.
Het is anders door het laatste waardoor mijn vriendin het proces verloren heeft.De verkoopster had gezegd dat het paard pas goed gekeurd was en mijn vriendin was zo stom omdat te geloven. De rechter vond het verzaken van onderzoek of zoiets. Het paard koste ook ruim 3000 euro.
SumSum schreef:Ts heeft ze geen andere paarden te koop staan? Laat iemand anders naar haar toe bellen en een afspraak maken om dat paard te bekijken. Zodat jij daar dan naar toe kunt met je pony. Eventueel iemand anders eerst daarheen laten gaan en als ze echt met het paard bezig zijn jullie dan in beeld komen. Misschien vergezocht, maar lijkt mij de enige manier om weer met haar in contact te komen.
SumSum schreef:Ts heeft ze geen andere paarden te koop staan? Laat iemand anders naar haar toe bellen en een afspraak maken om dat paard te bekijken. Zodat jij daar dan naar toe kunt met je pony. Eventueel iemand anders eerst daarheen laten gaan en als ze echt met het paard bezig zijn jullie dan in beeld komen. Misschien vergezocht, maar lijkt mij de enige manier om weer met haar in contact te komen.
Collie2008 schreef:SumSum schreef:Ts heeft ze geen andere paarden te koop staan? Laat iemand anders naar haar toe bellen en een afspraak maken om dat paard te bekijken. Zodat jij daar dan naar toe kunt met je pony. Eventueel iemand anders eerst daarheen laten gaan en als ze echt met het paard bezig zijn jullie dan in beeld komen. Misschien vergezocht, maar lijkt mij de enige manier om weer met haar in contact te komen.
Dacht ik ook al aan, maar het zal me niets verbazen als ze hier stilletjes mee leest