Onrechtmatig paard vasthouden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 18:58

Balou_k schreef:
Ik vraag me dan alleen af waarom TS wel de bank, plaats en naam van de persoon die daar werkt kan en durft noemen die haar in het gelijk stelt dat dit allemaal een fout is van de bank?

Tja, noem me een pessimist maar het kan zomaar ook zo zijn dat deze meneer bij de Rabobank helemaal niet bestaat natuurlijk.. Maar goed, dat ben ik :+

De waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen, het is in ieder geval fijn dat het paard thuis staat en de revalidatiekliniek betaald is voor de geleverde diensten. Hopelijk kan de TS dan snel hulp vinden, hetzij medische hulp, psychische hulp of hulp in een andere richting en kunnen beide partijen het snel achter zich laten.

Amaris

Re: Onrechtmatig paard vasthouden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 18:59

Ik kan me zo voorstellen dat het probleem wel degelijk bij de bank lag en dat dat ook echt de reden is waarom er (te) laat betaald is.

Normaal gesproken hoeft dat geen probleem te zijn, maar in dit specifieke geval denk ik zomaar dat uit dat oogpunt de zaak is gaan escaleren.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:05

Openingstijden van de Rabobank in ter Apel is 10.00 uur, weet niet of dit al dan niet geld voor telefonisch contact.. TS zou om 5 voor half 10 contact hebben gehad..

Ik zou het erg jammer vinden als deze stal de dupe is van een dergelijk topic.

klaasjetol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:39

Het verhaal met de bank is ook niet waar
De bank belde vanmorgen dat ze een spoed betaling moesten doen aan het revalidatie centrum met telefonische melding
De bank wist niks van eerdere overboekingen en of storingen
Bank hoort dus ook niet de schuld te krijgen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:40

En iedereeen geloofd nu meteen die klaasjetol? Ook bijzonder. Wat de echte waarheid is zullen we nooit weten.

klaasjetol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:47

Daarom is het op zo verkeerd om alles meteen op internet rond te strooien. Niemand van buitenaf weet wat er is gebeurd. En ik heb dit er ook niet op gezet om mensen mij te laten geloven of om TS in er zeik te zetten. Vind gewoon dat de stal recht heeft op hun kant van het verhaal en dan is het hier mee gewoon gesloten boek hoop ik

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:49

Stagiaire, is jouw werkgever volledig op de hoogte wat je hier allemaal post? De meeste bedrijven laten dit niet aan stagiaires over. Ik denk dat het verstandig is om hier niet verder op in te gaan. Jij hebt jullie kant toegelicht: klaar. Laat je niet verleiden tot allerlei reacties.

klaasjetol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:50

En dit is dan ook m'n laatste bericht dat ik hier plaats :)
Laatst bijgewerkt door klaasjetol op 10-11-14 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:54

Zo wordt het een welles-nietes spel natuurlijk. ik ken TS persoonlijk en al behoorlijk lang ook, ik weet ook meer van haar priveleven en waarom ze noodgedwongen in deze nare situatie met haar moeder zit. ik zeg daar uiteraard niets over maar kan wel beamen dat de situatie met haar moeder is zoals beschreven door TS, al langere tijd ook met meerdere nare voorvallen.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:27

klaasjetol schreef:
Daarom is het op zo verkeerd om alles meteen op internet rond te strooien. Niemand van buitenaf weet wat er is gebeurd. En ik heb dit er ook niet op gezet om mensen mij te laten geloven of om TS in er zeik te zetten. Vind gewoon dat de stal recht heeft op hun kant van het verhaal en dan is het hier mee gewoon gesloten boek hoop ik

Als ik jou was zou ik dit lekker aan je werkgever overlaten en je er vooral niet mee bemoeien.

Ik ken een hoop werkgevers die niet echt blij zijn als een stagiaire zich in dit soort dingen gaat mengen op het internet. Wat hier is gebeurd is iets tussen de TS en jouw werkgever, als hij zich wil verdedigen zou ik dat hem zelf laten doen.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:31

Zo, ik persoonlijk zou er niet blij van worden als een stagiare van mijn bedrijf zich in allerlei discussies ging mengen! Dat is niet de taak van een stagiare.

TS, fijn dat je je paard terughebt en ik wens je veel wijsheid toe. :)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:32

Als je stagiere bent in een bedrijf kan ik me niet voorstellen dat ze de financiele problemen met cliënten met jou bespreken.
Verder vloog je er bij mij direct uit als je dit soort inside information op een openbaar forum zette....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:32

Nou ja, de waarheid zal ergens in het midden liggen. Persoonlijk vind ik het wel fijn om nu de andere kant te horen. Of het waar is weten we niet, maar het verhaal van TS rammelde wel enigzins. Of de posts van Klaasje Tol handig zijn laat ik in het midden. Ik kan me best voorstellen dat je als stagiaire niet blij wordt van wat je hier leest.
Ik hoop in ieder geval dat TS hulp zoekt. Hoe dan ook lijkt me dat geen overbodige luxe.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:34

Ik kan erg goed lezen Bigone :+ maar ik kan nergens vinden dat dit in overleg met de baas/het bedrijf gegaan is. Bovendien wil ik me bij Cayenne en Maartje1990 aansluiten; TS wordt van alle kanten in twijfel getrokken en klaasjetol moeten we op d'r mooie blauwe ogen geloven?

[edit] bigone heeft de reactie verwijderd? Of ik moet een brilletje... B-)

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:37

Ik vind juist dat ts zo raar reageerde hier in het topic. Daarom twijfel ik aan haar verhaal...

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:47

Cayenne schreef:
Nou ja, de waarheid zal ergens in het midden liggen. Persoonlijk vind ik het wel fijn om nu de andere kant te horen. Of het waar is weten we niet, maar het verhaal van TS rammelde wel enigzins. Of de posts van Klaasje Tol handig zijn laat ik in het midden. Ik kan me best voorstellen dat je als stagiaire niet blij wordt van wat je hier leest.
Ik hoop in ieder geval dat TS hulp zoekt. Hoe dan ook lijkt me dat geen overbodige luxe.

Dat denk ik dus ook.
Maar ik zou ook niet blij zijn als een werknemer hier van ons bedrijf het een en ander op internet gooide.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:01

Nou ja wat betreft de betaling klopt ts dr verhaal wel natuurlijk. Afgelopen woensdag gestort en overgemaakt, omdat staleigenaar (om zeer begrijpelijke redenen overigens) weigerde het contant aan te nemen.
Maar ts heeft de overboeking niet via telebankieren gedaan, maar via een acceptgiro.Dan klopt het dus wel dat het vandaag pas er af is gegaan en bij staleigenaar op de rekening kwam.

Verder lijkt het me zeer sterk dat een stagiaire op de hoogte wordt gehouden over de ins en outs van een betalingsconflict.

Het verhaal van ts is wazig, maar kom op; zouden jullie als jullie in dezelfde situatie als ts zaten hier op Bokt je hele verhaal tot in de kleinste details aan een stel vreemden vertellen? Ik weet wel zeker van niet aangezien dit soort situaties zeer zeer pijnlijk zijn omdat het een ouder betreft.

Dat ts in eerste instantie een scene heeft lopen schoppen bij die stal....tja emoties kunnen hoog oplopen in zo'n geval en als je er al geestelijk aardig doorheen zit (begrijpelijk overigens) kun je op dat moment dingen zeggen/roepen waar je achteraf erge spijt van krijgt. En ik denk ook juist omdat ts emotioneel was, ze op dat moment is overgekomen op de stalhouder als de gestoorde vrouw die ze volgens haar moeder zou zijn. Die man heeft het natuurlijk als een bevestiging gezien van het verhaal van de moeder en ook hij is uitgeschoten en hard op hard gaan spelen. En dat kun je hem absoluut niet kwalijk nemen; velen zouden hetzelfde hebben gedaan na zo'n scene (en met het verhaal van de moeder in je achterhoofd)
Tja het is gebeurt zullen we maar zeggen, je kan het niet meer terugdraaien.

Aan ts; fantastisch dat je je paard weer terug hebt en ik hoop voor jou dat je snel verhuisd bent zodat je echt aan je eigen herstel(zowel geestelijk als lichamelijk) kunt werken en lekker je leven kunt leiden.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:45

Haarbal schreef:
Ik kan erg goed lezen Bigone :+ maar ik kan nergens vinden dat dit in overleg met de baas/het bedrijf gegaan is. Bovendien wil ik me bij Cayenne en Maartje1990 aansluiten; TS wordt van alle kanten in twijfel getrokken en klaasjetol moeten we op d'r mooie blauwe ogen geloven?

[edit] bigone heeft de reactie verwijderd? Of ik moet een brilletje... B-)

Klopt, omdat ik even daarvoor had gelezen dat de stagiare in overleg met haar baas dit postte en dat heeft ze weer verwijderd, vandaar mijn reactie op de jouwe.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:06

Als dat in overleg met baaslief was, is die erg onprofessioneel en moet je er verre van blijven...in dat geval wil ik graag de naam van die revalidatie...

xxxxxx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 23:55

Sorry maar elke gek kan zeggen dat je stagiaire bent van die stal. Lijkt me toch dat TS niet de naam vd bankmeneer noemt als hij niet bestaat, dat komt toch uit?

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 00:29

tjeee moet je dan alles wat er gezegd wordt met 4 voudig bewijs aanleveren???

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 08:39

Volgens mij is het wel klaar zo?

Er zullen best nog details in het verhaal zijn die je in twijfel kan trekken :)

Maar de grote lijnen zijn wel te volgen, TS heeft ervoor gezorgd dat de rekening gisteren netjes betaald is, de revalidatie-man heeft het paard supersnel thuis gebracht, en alles is opgelost dus punt erachter :j

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:21

Fijn dat je paard weer thuis is.
Een stagaire die alle in en outs van mijn bedrijf op internet gooit,zou bij mij kunnen vertrekken met een dikke onvoldoende wegens het schenden van privecy van het clienteel.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:13

En een klacht naar de school

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:27

Schijnbaar wist die baas dat gewoon... En is het zelfs in overleg gegaan. Ik vind dat heel vreemd