Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ayasha schreef:Dat kan hij wel, door recht te zetten wat toen fout gegaan is: haar kopen, houden, verleasen als fokmerrie van mijn part maar zo snel een ander de eigendom in handen heeft weet je dat dit kan (en zal ) gebeuren.
[***] schreef:bigone schreef:Als jij dit dieronterend vind dan koop je haar NU en laat je haar hemelen!! Klinkt hard maar als je haar een ellendig leven wil besparen is dit het enigste wat je kunt doen.
Juist!
Hoe naar dat ook voor TS mag zijn, hij is de uiteindelijke "veroorzaker".
Het dier heeft wel plezier in het leven, alleen pakt het onder het zadel rijden niet goed op. Dit betekent niet dat het waardeloos is? Ook beleren voor de kar is een optie, dan heb je de druk op de rug niet? Of als weidemaatje? Ik vind dit allemaal erg kort door de bocht, arm paard en wat jammer dat je er zo voor zorgde..
MarjanB schreef:Ik vind het zo makkelijk praten! Ik heb ook wel eens een paard verkocht, moet ik dan bij alles wat een koper zegt gaan twijfelen? Dat paard goed terechtkomt lekker de wei op gaat enz? Beloftes, goed of slecht je kan overal aan gaan twijfelen maar dat lijkt me ook niet gezond! Vind dat TS hier ruim verantwoording neemt! Had ook kunnen denken zo daar ben ik van af, lekker zo laten wat niet weet wat niet deert...
MarjanB schreef:Ik vind het zo makkelijk praten! Ik heb ook wel eens een paard verkocht, moet ik dan bij alles wat een koper zegt gaan twijfelen? Dat paard goed terechtkomt lekker de wei op gaat enz? Beloftes, goed of slecht je kan overal aan gaan twijfelen maar dat lijkt me ook niet gezond! Vind dat TS hier ruim verantwoording neemt! Had ook kunnen denken zo daar ben ik van af, lekker zo laten wat niet weet wat niet deert...
Ayasha schreef:MarjanB schreef:Ik vind het zo makkelijk praten! Ik heb ook wel eens een paard verkocht, moet ik dan bij alles wat een koper zegt gaan twijfelen? Dat paard goed terechtkomt lekker de wei op gaat enz? Beloftes, goed of slecht je kan overal aan gaan twijfelen maar dat lijkt me ook niet gezond! Vind dat TS hier ruim verantwoording neemt! Had ook kunnen denken zo daar ben ik van af, lekker zo laten wat niet weet wat niet deert...
Bij een normaal paard is het nog anders dan deze. Ze is gezond maar wil niet. Das vragen om dit soort taferelen.
Voor de kar beleren moet je ook maar willen met zo eentje.
keona schreef:Ayasha schreef:En als ze zich dan achterover besluit te gooien?
Dan kun jij van de kar af en heb je zelf geen schade in ieder geval.je moet het eerst proberen dan weet je het pas
keona schreef:Ayasha schreef:En als ze zich dan achterover besluit te gooien?
Dan kun jij van de kar af en heb je zelf geen schade in ieder geval.je moet het eerst proberen dan weet je het pas