Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar dat is dan ook de zaak van de moeder, en niet van TS.
) staat toch compleet los van de band en het contact tussen haar en mij? Die moeder is vast niet vreemd gegaan omdat ze zo dolgelukkig was met de vader van TS
KUNNEN verliefd worden. Ook kan het zo zijn dat mensen dachten bij elkaar te passen, maar dit toch niet zo doen. Dit betekend niet dat ze niet van hun kinderen houden.
... Voor je vader is dit natuurlijk heel moeilijk, maar ik vind ook niet dat hij jullie had mogen laten kiezen tussen hem of je moeder, omdat zij verliefd is geworden op een ander.Jiskaa schreef:xsophiee schreef:Mijn vader heeft ons niet laten kiezen hoor..
Hey TS, heb je inmiddels contact gehad met je moeder?
xsophiee schreef:Jiskaa schreef:Hey TS, heb je inmiddels contact gehad met je moeder?
Nee, ik heb vandaag een enorme preek gehad van de staleigenaresse en tevens de overgebleven vriendin van mijn moeder.. Ik was even tot rust gekomen maar nu is het weer allemaal verpest. Ons veulen en shet staan daar nog maar ze dreigt dat we niet meer mogen komen als ik geen happy family kan spelen. Ik word weer eens in een hoekje gedreven en ik voel me niet meer veilig op stal. Ben het zo beu.. Ik ben op, kapot, gebroken. Zo kan het niet meer verder.
HorsePhoto schreef:Is het geen optie om dan je andere 2 paardjes ergens anders te stallen? Dat je even weg bent van dat alles. Want het is niet fijn als de staleigenaresse je ook nog wat komt stangen.
Voor de rest zou ik je moeder gewoon blijven negeren en van je hart een steen maken. Het is natuurlijk niet leuk dat je je andere paardje moet missen maar wat je moeder doet is ronduit kinderachtig.
Ze zal waarschijnlijk na een tijd wel doorhebben dat het jou toch niet veel doet (nuja je doet maar alsof)
en misschien stopt ze dan met dat onnozel gedoe
HorsePhoto schreef:Dus eigenlijk had je moeder je veulen ook kunnen meenemen als ze wou?
Ik zou ze gewoon verplaatsen...
Ilona_Ubique schreef:Zo te lezen chanteert je moeder je gewoon...
xsophiee schreef:Mijn moeder kreeg hem trouwens nooit in galop en heeft hem 2x helemaal stijf gemaakt wat ik telkens moest oplossen. Ze is niet zo'n goede ruiter.. Ik ben echt bang dat hij compleet kapot gaat zijn.
Ik heb wel alles betaald van zadel, hoofdstel, doekjes, beenbeschermers.. alles.
Dientje_Yara schreef:Ik stoor me een beetje aan je houding
Je weet dat als je niets doet er niets gebeurd
Waarom gebeurd er dan niks??
Communiceren is nog altijd de beste oplossing