Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Annett1990 schreef:Er is een Centraal Topic voor Gestolen Paarden..
Modjes? Mijn topic word ook binnen een uur gesloten omdat er een Centraal Topic is
Modjes? Mijn topic word ook binnen een uur gesloten omdat er een Centraal Topic is
spatter schreef:JC007 lees nu eens je eigen quote
een minderjarige mag handelen mits er toestemming is
voor zover ik begrijp hebben de ouders zich er niet mee bemoeid dus er is geen sprake van toestemming
het is een kwestie van aan het lot overlaten van een 17 jarige tegenover een professioneel bedrijf
dat zo professioneel is dat ze niet eens afspraken op papier gemaakt hebben
wat natuurlijk ook niet kan want dan zou daarin moeten staan dat de ouders TS toestemming geven te handelen
al met al hebben beide partijen klungelig gehandeld maar daarbij mag er van worden uitgegaan dat een bedrijf zaken beter regelt als particulieren of in dit geval , jongelui
als manege bedrijf , met dit topic op bokt, zou ik de pony netjes terug geven en de zaak vlot en correct afhandelen
TS blij en de manege terug een goede naam
Niets anders te doen? 
Maartje1990 schreef:Ik geloof dat annett het ondertussen wel weet hoor. Hoeft niet iedereen commentaar op te geven
JoyCiej007 schreef:Annett1990 schreef:Er is een Centraal Topic voor Gestolen Paarden..
Volgens mij heb jij dat (tot vervelends toe) wel vaker in andere topics gemeld. Ben je het niet eens met zo'n beslissing, stap dan naar de betreffende mod, ga er geen andere topics mee 'lastig-vallen'.
Bovendien: TS haar paard is NIET GESTOLEN! Diefstal/stelen is iets heeeeeeeeeeeeeeel anders, nogmaals!!!!!
TS heeft alleen haar topictitel iets onhandig geformuleerd, aangezien er helemaal geen sprake is van diefstal.spatter schreef:JC007 lees nu eens je eigen quote
een minderjarige mag handelen mits er toestemming is
voor zover ik begrijp hebben de ouders zich er niet mee bemoeid dus er is geen sprake van toestemming
het is een kwestie van aan het lot overlaten van een 17 jarige tegenover een professioneel bedrijf
dat zo professioneel is dat ze niet eens afspraken op papier gemaakt hebben
wat natuurlijk ook niet kan want dan zou daarin moeten staan dat de ouders TS toestemming geven te handelen
al met al hebben beide partijen klungelig gehandeld maar daarbij mag er van worden uitgegaan dat een bedrijf zaken beter regelt als particulieren of in dit geval , jongelui
als manege bedrijf , met dit topic op bokt, zou ik de pony netjes terug geven en de zaak vlot en correct afhandelen
TS blij en de manege terug een goede naam
Ik denk dat jijzelf beter even mijn post terug kan lezen. Ik doel er op dat er dus méér bij komt kijken, namelijk [b]of het in het maatschappelijk verkeer gebruikelijk is dat een 17 jarige meid een dergelijke constructie opsteld mbt haar eigen paard, met de manege waar het dier gestald staat. En persoonlijk, denk ik dat dit best wel 'gebruikelijk' kan zijn, voor iemand die nét niet meerderjarig is.
Daarom dus; het ligt geheel aan de omstandigheden van het geval.
Tigra_ schreef:Maartje1990 schreef:Ik geloof dat annett het ondertussen wel weet hoor. Hoeft niet iedereen commentaar op te geven
Nou ik denk het eigenlijk niet. In soort gelijke topics komt ze elke keer weer met hetzelfde binnen vallen. Dus dat kwartje is volgens mij nog steeds niet op z'n plek gevallen.