Jasje besteld bij Superhorse webshop, en nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariposa11

Re: Jasje besteld bij Superhorse webshop, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:32

Dat is ook, maar zo makkelijk ligt het niet en dat probeer ik duidelijk te maken. Ik weet dat ze er nm wel alles aan doet om alles op te lossen, maar dat kan ze niet alleen.

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:08

Cayenne schreef:
Hoe vervelend haar problemen ook zijn, daar horen klanten gewoon de dupe niet van te worden, en dat is hier wel het geval. Tel daar nog een slechte manier van communiceren bij en dan zie je al van verre aankomen dat het fout gaat. Mensen hebben heus wel begrip voor een nare situatie, maar er zijn grenzen, zeker wanneer ze zelf weinig onderneemt om de klanten te compenseren.

Daarbij meegenomen dat veel bestuurders van failliete bedrijven anders vaak wel hun eigen zakken eerst goed gevuld hebben....

En de oplichters (die er helaas in het bedrijfsleven heeeeeeel veel zijn) zijn ook heel goed in het verzinnen van smoezen en excuses om je aan het lijntje te houden.

Misschien is het waar dat ze weinig schuld heeft aan deze situatie, maar het feit blijft dat er gedupeerden zijn.
En dat de gedupeerden geen boodschap (meer) hebben de verhalen hoe wat en waarom kan ik me dan ook heel goed voorstellen. Je moet immers heel goed op je hoede zijn, anders wordt je nog vaker genaaid. Iedereen heeft denk ik al eens ervaren hoeveel oplichters er ronddwalen op internet.

Degenen die haar hier verdedigen kennen haar persoonlijk. Dat had vast en zeker anders geweest als zij een gedupeerde waren en deze mensen niet persoonlijk kennen......
Laatst bijgewerkt door jes_sira op 14-03-14 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:09

Oei Russel, jouw reactie is wel heel erg lang.

Als persoon mag ik haar maar als klant voel ik mij benadeeld. Ik zie die dingen los van elkaar. En ik zie haar niet zo vaak omdat we al jaren niet meer op dezelfde stal staan. Ik wil haar ook niet natrappen maar dit is mijn ervaring en ja, natuurlijk ben ik niet blij met die ervaring.

Het paard in kwestie heeft juist een hele gemakkelijke rug en mijn dochter heeft allesbehalve een dikke bips ;)
Het zadel was gewoon niet goed en dat had ze moeten zien. Zo simpel is het.

Ben het wel met je eens dat sommige mensen alle problemen bij het zadel neergooien terwijl het zadel het eigenlijke probleem niet is. Dan kan ook een zadelpasser daar op aangekeken worden terwijl hij of zij er niets aan kan doen.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:39

Faillissement is niet leuk en het brengt veel problemen en geregel met zich mee. Dat is niet meer dan logisch (al las ik ergens dat het geen faillissement was, maar ze gewoon net op tijd gestopt zijn?). Wat ik dan niet begrijp, is dat ze dan nog restanten verkopen (=geld verdienen!), mensen netjes betalen, om vervolgens niks te krijgen en ook geen reactie ontvangen op e-mails/berichtjes/telefoontjes. Dat is imo niet netjes. Zo handel je de zaken niet af. Je moet niet pak 'm beet drie maanden op je geld hoeven wachten, vanwege problemen. Als klant heb je daar niets mee te maken. Natuurlijk kun je daar enig begrip voor opbrengen, maar het is niet jouw probleem als klant. En klanten hoor je gewoon netjes te behandelen. Dat je op vakantie gaat als je midden in de problemen zit en er mensen wachten op antwoord, vind ik eigenlijk ook niet kunnen. Eerst je zaken afhandelen..

Fijn om te lezen dat er mensen zijn die inmiddels hun geld terug gehad hebben. Ik had ook wat op het oog, maar ik ga er niet aan te beginnen om een bestelpoging te doen..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:44

Omdat er in dit topic nu wel erg veel gespeculeerd wordt gaat het op slot.