Cayenne schreef:Hoe vervelend haar problemen ook zijn, daar horen klanten gewoon de dupe niet van te worden, en dat is hier wel het geval. Tel daar nog een slechte manier van communiceren bij en dan zie je al van verre aankomen dat het fout gaat. Mensen hebben heus wel begrip voor een nare situatie, maar er zijn grenzen, zeker wanneer ze zelf weinig onderneemt om de klanten te compenseren.
Daarbij meegenomen dat veel bestuurders van failliete bedrijven anders vaak wel hun eigen zakken eerst goed gevuld hebben....
En de oplichters (die er helaas in het bedrijfsleven heeeeeeel veel zijn) zijn ook heel goed in het verzinnen van smoezen en excuses om je aan het lijntje te houden.
Misschien is het waar dat ze weinig schuld heeft aan deze situatie, maar het feit blijft dat er gedupeerden zijn.
En dat de gedupeerden geen boodschap (meer) hebben de verhalen hoe wat en waarom kan ik me dan ook heel goed voorstellen. Je moet immers heel goed op je hoede zijn, anders wordt je nog vaker genaaid. Iedereen heeft denk ik al eens ervaren hoeveel oplichters er ronddwalen op internet.
Degenen die haar hier verdedigen kennen haar persoonlijk. Dat had vast en zeker anders geweest als zij een gedupeerde waren en deze mensen niet persoonlijk kennen......
Laatst bijgewerkt door jes_sira op 14-03-14 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt