Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Loetie84 schreef:Shahazai schreef:Heb je een koop contract afgesloten? Anders kan ze heel lelijk gaan doen.
Wat kan ze volgens jou gaan doen dan? Ik denk dat ze juist niet echt veel kan doen, omdat ze juist geen contract heeft...
Shahazai schreef:Shahazai schreef:Heb je een koop contract afgesloten? Anders kan ze heel lelijk gaan doen.
Volgens de wet is de persoon die er de afgelopen ... jaar voor gezorgd en betaald heeft de eigenaar. Met een contract met beide handtekeningen, heb je nog iets in handen.
oji schreef:ben ik nou de enige die zo slecht denkt dat de vorige eigenaresse gewoon een beter bod heeft gehad?
Loetie84 schreef:Als ze echt kwaad wil kan ze op die manier nog wel eens lastig doen. Maar ik neem aan dat TS wel het paspoort mee heeft gekregen (is niet per definitie bewijs van eigendom) maar als de vorige eigenaar zou zeggen dat het paard bv gestolen is, staat ze natuurlijk niet sterk zonder paspoort. Dus dat zal wel loslopen...
Verder is er mi een koop gesloten, is het paard overgedragen en is TS (wettelijk) de nieuwe eigenaar...
Tallie1979 schreef:Breng ze nou niet op ideeën
Ik ken persoonlijk iemand die heeeeeel erg ver is gegaan na een miskoop.
. En als ze dat geld niet heeft verkoop je ook niet (''dan kan u er ook niet voor zorgen als hij ziek wordt, ik ben blij dat ik dat nu wel kan''). Want 1x het bedrag heeft ze immers al van jou.