Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sjolvir schreef:Neem aan dat er op de blz met de dekjes zelf wel een prijs stond.
Dus is het wel heel aannemlijk dat het een fout is, dat er bij de verzend blz 0 euro staat.
Lijkt me dat deze bestellingen inderdaad niet gehonoreerd gaan worden.
Wel chique zou zijn de eerste persoon die dit heeft gemeld per mail (en niet besteld) als beloning een dekje op te sturen.
ElizeVdS schreef:Laten we gewoon hopen dat dit met een leuke ludieke manier opgelost wordt; leuke reclame, aantal gelukkige mensen met een heel tof dekje (en een aantal balers die achter het net visten, haha)
Rinske schreef:ElizeVdS schreef:Laten we gewoon hopen dat dit met een leuke ludieke manier opgelost wordt; leuke reclame, aantal gelukkige mensen met een heel tof dekje (en een aantal balers die achter het net visten, haha)
Jaja, aantal gelukkige mensen met een heel tof dekje... Stel: een dekje kost 15 euro inkoop (ik zeg maar wat), en er zijn 200 bestellers die het hebben gezien en hem hebben besteld. Dan heeft de webwinkel een verlies van 3000 euro! Leuke reclame...
Ik had in mijn webwinkel ook 1 artikel vergeten te prijzen, dat kan gebeuren als je artikelen er aan het in plaatsen bent. Gelukkig kwam ik er op tijd achter. Niet dat ik had geleverd uiteraard, gelukkig is er wat dat betreft nog wel enige bescherming vanuit de wet...