stef schreef:Dat filmpje draagt niet bij aan het antwoord op mijn vraag, dus ik zie de toegevoegde waarde er niet van.
Jemami, en hoe weet je dan dat die paarden naar Italie gingen? Omdat er toevallig een Italiaans kenteken op zat?
Als ik mijn paard vandaag op laat halen door een kennis met frans kenteken, gaat ze dan ook automatisch naar frankrijk?
Ik blijf dat een aanname vinden, sorry....
Ik heb jarenlang op stal gestaan bij 1 van de bekendste handelaren uit Zuidlaren. Ondanks dat ie niet op het mannetje op de poster lijkt, kan ik gerust zeggen dat hij het gezicht van de ZLM is. Hij heeft me vroeger veel vertelt over de ZLM en ook over de transporten naar het buitenland. Hij zelf deed veel zaken met Oostenrijk en Denemarken.
Ik heb dus best dicht bij het vuur gezeten en daardoor ben ik overtuigd.
Ik lees dat jij graag feiten wilt om overtuigd te raken. Is voor mij moeilijk wat ik heb ze niet, behalve mijn ervaring.
Ik snap de reacties 'kom zelf maar kijken' wel. Het is namelijk wel dé manier om er meer van te weten te komen.
Mocht je het interessant vinden, kijk dan eens een dag na de markt (as dinsdag) op http://www.dvhn.nl
Er staat altijd wel iets in over transporten naar het buitenland, die overladen zijn of wat dan ook.