xsenny schreef:Wie dreig ik hier dan?
mijn paard gaat toch nergens ,.
en niemand heeft me paard toch verkocht .
dus niets aan de hand .
maar als mensne mij op die manier zouden ..... ja dan hebben ze een probleem .
en dat heeft niets met dreigen te maken .
als je mensen wat aan doet of flinkt kan je dat sooort dingen verwachten vindt ik .
precies en als wij degene waren geweest waar je het paard aan verkocht zal hebben wat je ook ging doen dat maakt ons niks uit maar wij zouden doen wat wij zelf zouden willen. en wij zouden al helemaal het paard al niet terug verkopen met mensen die zo reageren want daar gaan wij niet eens meer verder in zee want dat is gewoon sneu.
en als je hier zo fel op reageert weet je wat jij dan moet gaan doen fijn je paardje zelf gaan houden heb je met niemand wat te maken, en hoop dat je dan nog vele jaren plezier van je paardje heb.
nou draaien wij het is andersom ik verkoop jou een paard.
jij kan er op ten duur helemaal niks meer mee en wij hebben in contract staan dat ik hem terug wil kopen maar daar gaat een heel gezeur van voor af zit jij daar dan op te wachten of dat het paard meer geld waard is en je moet hem aan de vorige eigenaren terug verkopen voor het bedrag wat jij betaalt ervoor heb?
nou ik denk dat je heel eerlijk moet wezen tegen je zelf daar zal jij ook niet mee akkoord gaan.