Vandaag op zich wel lekker gelest!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

doom schreef:Mijn vriend en ik hebben vandaag samen een citroen C5 gekocht!
Kan ik mooi op pad met de trailer
Morgen examen.. vind het toch best spannend hoor! Kunnen jullie mij vertellen wat ze jullie vroegen bij het theorie gedeelte?
Ik heb van mijn examinator.. het aan en afkoppelen geleerd en daarnaast moet je uitleg geven waarom je dingen doet en waar je naar moet kijken bij de aanhanger voordat je op pad gaat.
Verder het regeltje aanhanger zwaarder dan 750 kilo en auto en aanhanger samen zwaarder dan 3500 kg dan een E rijbewijs.
Jullie verder nog handige dingen, die ik toch nog even moet weten voor morgen?
dus ben wel erg boos en ben benieuwd of hij me nog wat tegemoet komt.. zal wel niet...
haha Echt superrr blij mee!! Succes voor iedereen die nog moet!
Het viel me echt alles mee! Veel succes alvast!
.
volgens de examinator, 3de keer dus geslaagd, foutloos, haha.
. Ik maakte echt stomme fouten door de zenuwen! Terwijl ik normaal nooit zo zenuwachtig ben. Mijn bochtje achteruit kan ik normaal super netjes en nu ging die helemaal de mist in en ik moest door een super druk dorp en dan door allemaal smalle straatjes. Ook kreeg ik nog een ingreep omdat er een auto super hard over de rotonde kwam aanrijden en ik hem niet snel genoeg inschatte.. Stom stom stom want ik kan het goed zat, zei mijn instructeur ook! Mag nu 8 september nog een keer op... En nu baal ik