Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
christel28 schreef:Dat is inderdaad raar..De eigenaren waren trouwens volledig op de hoogt van dit topic op bokt terwijl ze het niet hebben????!
En wij hebben niet eens DE naam genoemd?!
christel28 schreef:Ja tuurlijk zijn er meelezers maar aks er een verhaal verteld wordt kan dat over meer stallen in de buurt gaan. Wij hadden niet de naam genoemd! Nu nog niet...dat betekent dat iemand zichzelf erin herkend, of er is over gesproken met derden en die herkennen het verhaal ook?! Anders kan het over elke stal in onze buurt gaan....
Sonja schreef:Ik vind het toch wel bijzonder dat meerdere bokkers nav dit topic meteen weten om welke stal het gaat. Komt dat doordat jullie elkaar irl kennen, of heeft deze stal dit geintje al bij meer mensen gelapt?
dynamiek schreef:renate85 schreef:grrrrr heel bericht gemaakt,bericht weg.
ik ga zo naar stal dan zal ik de rest van de andere kant van het verhaal eens aanhoren.
slimmerik en sommige andere bokkers....fijn. dat jullie niet meteen de stalhouder aanvallen na het lezen van ts haar verhaal. er zit namelijk ook een andere kant aanvast.
Hahah moet niet gekker worden dus jij bent een bekende van stalbaas, maar jij weet ook wat hij dus afspreekt met pensiongasten!
Lekker dat de staleigenaar dat bespreekt met anderen, waar je niet bij bent geweest kan je niet over oordelenOf doe jij de administratie daar?
Zoals ik per pb te horen kreeg loop jij rond te bezuinen dat er afspraken gemaakt zijn dat ze hun pony mochten gebruiken omdat de pony het zo leuk vond!! Daar is niks van waar er zijn nooit afspraken gemaakt dat de pony gebruikt mag worden, het is puur en puur onbeschoft wat de staleigenaar doet met andermans paarden. Leuk dat je het opneemt voor je stalbaas
Laat je stalbaas maar hier reageren, dan is hij een echte vent! En laat hem dan gelijk aan tonen via schriftelijk bewijs dat er gebruikt mag worden gemaakt van de pony?