Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Ik vind dit echt sneu
! Bramasole schreef:Nou ik vind er niets smullerigs aan. Dat paard krijgt er geen da bij omdat de eigenaresse er geen geld in wil steken en binnen 3 dagen nog steeds geen klik heeft. Mocht er sprak zijn van ataxie dan is dat het minste wat je kunt en moet doen.

Roosch schreef:Shauni schreef:@TS; Breng het paard maar naar mij! Ik vind dit echt sneu
!
Meen je dat serieus? Dat zou een mooi aanbod zijn.
Rest alleen nog de vraag: wat mankeert het dier en wat kan eraan gedaan worden, of heeft het geen paardwaardig bestaan meer..
! Als TS hem wil brengen is hij van harte welkom zodat hij kan opknappen! (als er echt wat mis is)
ze heeft er verder geen baat bij
Roosch schreef:ivy_power89 schreef:nou TS, lijkt mij DE oplossing
Precies wat ik dacht.
Terwijl Shauni in principe nu ook ongezien een paard aanneemt, maar dat buiten beschouwing gelaten.
. Mij zou je niet horen klagen als hij mok heeft. Is te behandelen
! Shauni schreef:Ja dat meen ik serieus! Als TS hem wil brengen is hij van harte welkom zodat hij kan opknappen! (als er echt wat mis is)
Ik heb een geweldige da dus het paard zou niks te kort komen!
ivy_power89 schreef:nou TS, lijkt mij DE oplossing
Shauni schreef:Ja daar heb je gelijk in! Haha.. Maar het gaat nu om het beestje. Mij zou je niet horen klagen als hij mok heeft. Is te behandelen
!

Shauni schreef:Ja dat meen ik serieus! Als TS hem wil brengen is hij van harte welkom zodat hij kan opknappen! (als er echt wat mis is)
Ik heb een geweldige da dus het paard zou niks te kort komen!