Ik ben belazert, iemand idee hoeveel dit ong kost?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:02

russel schreef:
Ik moet hier even om lachen hoor, sorry.

Een zadel van 25 euro, daar geef ik geen cent voor kwa kwaliteit.

Een oud zadel van 50 is is 50 euro waard en dat is de waarde van oud leer bij elkaar..Je mag blij zijn dat de boom niet verrot is, dan heb je die om een zadel op op te laten bouwen. Dan nog maar de vraag hoe het ligt en past, daar heb ik ook al mijn >;) over.

Ik vind het gevalletje eigen schuld. Op zo een manier kan je niet aan een degelijk, goed passend zadel komen.

Heb hier nog 2 zadels liggen die er wel op het oog gaaf uit zien, maar totaal oud en versleten zijn, leer is zo oud, dat het niet meer opgevuld kan worden, omdat het dan scheurt. Dát kan je verwachten met oud en erg oud en 50 euro.

Alles wat meer als dat het waard is verkocht wordt heeft een luchtje.

Ik heb een 18 inch Kieffer veelzijdigheid gekocht voor 75 euro 3 jaar geleden (Ebay Duitsland, door bieden tot een bepaald tijdstip). Gebruik ik om paarden mee in te rijden. Is nog een geweldig zadel! Kussens, boom etc nog in perfecte staat. Heb een singelstoot moeten laten vervangen, that's it.

Candylight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:55

Dat is zeker flink balen. Maar dit is wel een van de redenen dat ik zulke dingen nooit zomaar via het internet koop zonder dat ik het in het echt heb mogen bezichtigen. Soms zien dingen er keurig uit op foto's maar is het in werkelijkheid echt een drama! Misschien kun je de verkoopster erop aanspreken en uitleggen dat dit niet is wat je had verwacht..omdat je een oud zadel had verwacht maar die nog wel prima te gebruiken was.... misschien kunnen jullie samen een regeling treffen? :(:) Ik vind het behoorlijk banketstaaf voor je want dit is natuurlijk hartstikke zonde van je 50€. Veel succes ermee!

MuchiMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 12:40

ik gok dat je beter een ander zadel kunt aanschaffen.
want dit is echt triest! als hij er op de foto goed uitzag dan is dit echt belachelijk! denk dat je eht meer kwijt bent aan laten repareren.

JamieShanin

Re: Ik ben belazert, iemand idee hoeveel dit ong kost?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 18:41

nou ja, het is nu eenmaal gebeurd en ik leer er van ;) ik ben pas 15 en ik zal het wel vaker tegen komen,
Ik heb er nu mijn hele eigen draai aangegeven :P

Ik zal zo snel mogelijk foto's sturen ;)

groetjes