prijsklasse verkoop pony

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

Re: prijsklasse verkoop pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 12:06

Sap ik volledig.
Ik weet niet hoe lang TS de pony al heeft, maar wellicht hij zij de pony zelf al een aantal jaren geleden laten keuren.
Dan weet je hoe de pony op dat moment was.
Tuurlijk kan er in tussentijd veel veranderen......

Ik weet bijvoorbeeld dat als ik mijn paard zou verkopen, dat deze niet door de keuring heen zou komen ivm artrose.
Ze is in de tijd dat ik d'r heb 1x kreupel geweest, toen heb ik d'r laten onderzoeken.
Anders was ik er niet achter gekomen.

M_D_H

Re: prijsklasse verkoop pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 12:10

nee precies, en zo weet ik b.v. dat mijn pony dus echt kern gezond is (op die paar stekkers na die verkeerd zitten in zijn koppie dan :+ :') _O-) gewoon omdat ik die al een paar x door de medische molen heb gehad omdat hij altijd maar zo mager blijft.
dus vaak weet je al wel een aantal dingen die er in de jaren zijn veranderd, en sommige dingen ook niet, daar kom je via een keuring achter...
maar dan nog zou ik het keuren lekker aan de koper overlaten ;)

xxlaura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 19:34

annastasia schreef:
Heb helaas te veel jonge pony's gezien die met 7 jaar volledig naar de kloten gereden zijn. Ze waren allen M-Z.

Een D pony is een zeer gewilde maat. Zeker En een pony van 10-11 jaar wordt gezien als een goede leerpony. Zeker als deze Z gesprongen heeft en Ook al dressuurwedstrijden heeft gelopen.
Als het dier alleen op buitenrit kan is ook helemaal super.

Met alle toebehoren erbij (die ook al snel een behoorlijk bedrag vertegenwoordigen), vind ik € 5000,- niet een heel raar bedrag.
Ik zou het er zelf niet voor geven, en denk dat als de markt zo blijft dat je hem er ook niet snel voor zult verkopen.
Maar je kan altijd nog wat zakken toch?

Is hij trouwens ook gekeurd?

dat weet ik niet we hebben hem nog niet laten keuren omdat we nog niet van plan zijn hem per direct te verkopen.
xxx

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:51