Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AngeliqueB schreef:Heb je al contact gehad met je bank, waar je het bedrag gepint hebt? Dan kun je in elk geval aantonen dat je met de rekening in het verschiet, dat bedrag afgehaald hebt.

Pashon schreef:ik zou gewoon betalen je trekt toch aan het korste eind en schakel je rechtsbijstands verzekering in als je die hebt en anders ga langs het juridisch loket zonder juridische hulp zul je niet ver komen vrees ik.
.Pashon schreef:jes_sira een deurwaarders kantoor neemt geen gevallen aan waar geen rekeningen van zijn, dus iets klopt hier niet!
Nogmaals ts kan haar kop in het zand blijven steken maar daar schiet ze niks mee op, weigeren van betalen word op de langere termijn in beslag name en of ts daar nou zo vrolijk van word
Misterylady schreef:Ik zou zeggen, laat maar voorkomen. De rechter zal ook facturen willen zien. Als TS in haar verweer aangeeft dat ze er herhaaldelijk om gevraagd heeft maar niet gekregen en tevens getuigen heeft (ook op voorhand aangeven dat ze ze heeft, namen hoeven nog niet), dan zullen ze die facturen moeten overleggen.