Zal wel aan mij liggen dat je zo mal reageert. Blijkbaar is het een hele ingewikkelde geheime missie van jaren om een pony te kopen...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En als je je druk maakt om de beweging die je pony krijgt (weet niet of jij nu niet misschien inmiddels te groot voor het beestje bent), dan kan je altijd nog een briefje ophangen op de manege dat P woensdagmiddag geknuffeld mag worden in de wei
.
Citaat:Je bent al 6 maanden er mee "bezig" maar nog geen bod gedaan?
Abeltje77 schreef:Er is mij laatst eens gezegd door een manegehoudster: een goede pony is goud waard. Het kost zóveel moeite om goede pony's te vinden, als die eenmaal goed meelopen in de lessen zijn ze bijna niet meer te verkopen.
MiniMouse schreef:Citaat:Je bent al 6 maanden er mee "bezig" maar nog geen bod gedaan?
Een vraag formuleer je anders, dit is eens stelling met een vraagteken![]()
En ik reageer niet ''mal'', het is alleen zo jammer dat ik mijn stinkende best doe om haar daar op een ''goede'' manier weg te krijgen en je dan dit soort reacties krijgt.
Als je het topic leest kan je er wel uit opmaken dat ik al veel verschillende dingen heb geprobeerd.
Ik kan haar daar wel weghalen en 2000,- euro neerleggen, maar ik zou toch graag willen dat de eigenaar er ook iets van leert.
Dat zal waarschijnlijk wel niet lukken maar ik probeer alles!
Idd. als P. eens wist wat ze te wachten staat, ik zeg het haar elke keer als ik er ben

. 

Destijds heb ik er 1800 gulden voor betaald. (o.a van geld van m'n oma wat eigenlijk voor een rijbewijs was bestemd
)
.