Besodemieterd door Equifashion.nl

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:00

zijn Wica's ruitersport en Equifashion een en dezelfde?

ik heb met Wica hele goede ervaring!
snelle levering en kreeg mijn deken nog met de korting van een paar maanden daarvoor.

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:01

mirgino schreef:
zijn Wica's ruitersport en Equifashion een en dezelfde?

ik heb met Wica hele goede ervaring!
snelle levering en kreeg mijn deken nog met de korting van een paar maanden daarvoor.

Jazeker,
Wij zijn dezelfde ;)
Het is enkel wica's handelsonderneming en equifashion is er een tak van

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:15

ik heb even mijn bestelling [ ja ja ik bewaar alles ] nagekeken en bij de eerste deken staat er wica's ruitersport en bij de 2 deken Wietske van Wica's & Equifashion

en met de 2 de deken heb ik zelfs 8 mails terug op 1 dag

dan ben je nu of te druk en chaotisch geworden die klachten komen niet zomaar uit de lucht vallen.

of ik heb vorig jaar gewoon erge mazzel gehad dat het bij mij wel goed gegaan is ;)

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:18

mirgino schreef:
ik heb even mijn bestelling [ ja ja ik bewaar alles ] nagekeken en bij de eerste deken staat er wica's ruitersport en bij de 2 deken Wietske van Wica's & Equifashion

en met de 2 de deken heb ik zelfs 8 mails terug op 1 dag

dan ben je nu of te druk en chaotisch geworden die klachten komen niet zomaar uit de lucht vallen.

of ik heb vorig jaar gewoon erge mazzel gehad dat het bij mij wel goed gegaan is ;)

Hoi,

Nee hoor, bij de meeste gaat het gelukkig allemaal goed! ;)
Het is wel mega druk geworden en natuurlijk gaat er weleens wat mis.
Wij zijn bezig met een ander administratie programma wat veel tijd kost betreft alles overzetten.
Hopelijk komen nog meer positieve reacties van andere mensen die wel tevreden zijn of waar het naar tevredenheid is opgelost :o

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:19

yvonnedv schreef:
Ik kan ook niet echt zeggen dat ik heel erg tevreden ben over de service van equifashion.

Ik had een deken besteld via dit topic [EA-CO] 2e ronde bucas dekens koopjes volgende week direct leverbaar

Ten eerste duurde het weken voordat de deken eindelijk eens geleverd werd. Te laat dus voor mijn dochtertje dr verjaardag.

De deken zou een voering hebben van 300 gram maar had alleen maar een fleecevoering. Het verhaal was dat die voering gelijk zou staan aan 300 gram. Ik ben de deken maar gaan gebruiken omdat er inmiddels zo veel tijd overheen was gegaan en de pony hoog nodig onder een winterdeken moest maar ik heb er van de winter wel nog een dikkere deken bij moeten kopen omdat deze veel te koud was.

Tevens zou de deken zilverkleurig zijn met een blauwige gloed maar de deken is donkerblauw

Na de deken besteld te hebben via bokt kwam ik er via de site achter dat ik bij bestellingen boven de 100 euro geen verzendkosten betaald hoefde te worden. Ze zou de verzendkosten terugstorten. Daar heb ik maanden achteraan moeten mailen.

De deken werd gestuurd in een doos met daarop eem sticker geadreseerd aan Wica's ruitersport op hetzelfde adres als Equifashion. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je zien dat de webshophouder al heel lang op deze manier handelt en ik ben bang dat ze op deze manier door zal blijven gaan.

Voor mij dus geen bestellingen meer bij Equifashion.

blijkbaar wel een succesvolle tactiek, om je klanten maar gewoon een paar weken langer te laten wachten, heb het nu al paar keer gelezen in dit topic :=

gangster: lijkt mij dat je meer punten scoort door pronto het probleem van TS op te lossen dan door andere klanten met negatieve ervaringen nog verder te verwijten dat het hun eigen schuld is een negatieve ervaring te hebben opgedaan. wat ik overigens zowiezo al een aparte reactie vind, naar mijn weten hoort de klant koning te zijn.

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:22

gangster: lijkt mij dat je meer punten scoort door pronto het probleem van TS op te lossen dan door andere klanten met negatieve ervaringen nog verder te verwijten dat het hun eigen schuld is een negatieve ervaring te hebben opgedaan. wat ik overigens zowiezo al een aparte reactie vind, naar mijn weten hoort de klant koning te zijn.[/quote]

Ik verwijt helemaal niemand niks.
Klant is inderdaad koning.
Echter weten soms klanten niet dat zij niet de enige klanten zijn, en dat iedereen te woord wil worden gestaan en dat de pakketten snel de deur uit gaan.
Soms hangen dingen af van verschillende factoren.
Bij deze weer, graag problemen oplossen via pb of telefoon, want wij zullen het altijd proberen op te lossen.

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:34

Gangster schreef:
Echter weten soms klanten niet dat zij niet de enige klanten zijn, en dat iedereen te woord wil worden gestaan en dat de pakketten snel de deur uit gaan.
Bij deze weer, graag problemen oplossen via pb of telefoon, want wij zullen het altijd proberen op te lossen.

probeer je nu te zeggen dat het onredelijk is van klanten dat zij te woord gestaan willen worden :? of alleen dat de klant geen koning meer is in bepaalde gevallen die blijkens dit topic toch nog wel met enige regelmaat voorkomen :o?
ik weet niet of je daar nou echt mee opschiet :+

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:37

Ik vind het helemaal niet onredelijk dat de klant te woord wil worden gestaan.
Ik begrijp niet hoe u daarop komt
Zoals al meerdere malen aangegeven, probeer ik het altijd netjes op te lossen ;)

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:39

Ik snap best dat leveringen van factoren afhangen.
Maar laat dit wel weten aan de klant want die zitten te wachten op hun bestelde spulletjes.
Laat weten via een mail dat het bestelde niet voorradig is en dat het lang, heel lang duurt voordat je het gekochte krijg.
Maar helaas die service bestaat bij jullie niet.
Sterker je nog, je moet zelf mails blijven sturen en vervolgens boos worden en dan pas krijg je een antwoord. Slechte service hoor.
En als het geleverde niet goed is, dan nog moet je een dikke week wachten totdat je het juiste adres krijg (om het terug te sturen) na weer (hoe kan het ook anders) een aantal, al dan niet, boze mails.
En zo gaat het maar door en door.

Jammer hoor, jullie hebben best leuke dingen die ik zou willen kopen, maar voor deze service (of moet ik zeggen GEEN service) betaal ik niet. Dan ga ik wel ergens anders heen.
Laatst bijgewerkt door blackstar op 06-06-10 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:39

Misschien kun je dan beter daar je tijd in steken, i.p.v hier op Bokt te zitten.
Maar dat is maar een suggestie. :o

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:40

Gangster schreef:
yvonnedv schreef:
Ik kan ook niet echt zeggen dat ik heel erg tevreden ben over de service van equifashion.

Ik had een deken besteld via dit topic [EA-CO] 2e ronde bucas dekens koopjes volgende week direct leverbaar

Ten eerste duurde het weken voordat de deken eindelijk eens geleverd werd. Te laat dus voor mijn dochtertje dr verjaardag.

De deken zou een voering hebben van 300 gram maar had alleen maar een fleecevoering. Het verhaal was dat die voering gelijk zou staan aan 300 gram. Ik ben de deken maar gaan gebruiken omdat er inmiddels zo veel tijd overheen was gegaan en de pony hoog nodig onder een winterdeken moest maar ik heb er van de winter wel nog een dikkere deken bij moeten kopen omdat deze veel te koud was.

Tevens zou de deken zilverkleurig zijn met een blauwige gloed maar de deken is donkerblauw

Na de deken besteld te hebben via bokt kwam ik er via de site achter dat ik bij bestellingen boven de 100 euro geen verzendkosten betaald hoefde te worden. Ze zou de verzendkosten terugstorten. Daar heb ik maanden achteraan moeten mailen.

De deken werd gestuurd in een doos met daarop eem sticker geadreseerd aan Wica's ruitersport op hetzelfde adres als Equifashion. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je zien dat de webshophouder al heel lang op deze manier handelt en ik ben bang dat ze op deze manier door zal blijven gaan.

Voor mij dus geen bestellingen meer bij Equifashion.

Jammer dat voor u de bestelling te laat is geleverd
Echter is wel met de Smartex van bucas een 300 grams fleece is
Daarbij is ook in het topic van de dekens vermeld dat het ineens veel langer ging duren als gepland.
Dit was buiten ons om
Op onze site staat duidelijk vermeld dat er boven de 100 euro geen verzendkosten betaald hoeven te worden behalve bij de aanbiedingen.
Omdat u zolang had moeten wachten heb ik deze wel teruggestort, om het een beetje goed te maken

Het gaat over de turnout full neck die werd aangeboden als zijnde een 270 grams plus een fleece voering. Over de kleur heb ik meermalen vragen gesteld in het bovenstaande topic. En toch kreeg ik een hele andere kleur geleverd. De deken stond toen op de site voor dezelfde prijs als op bokt dus was geen aanbieding

Communicatie is niet je sterkste kant zoals ik en meerdere met mij ook al in dat topic hebben aangegeven. Anderen hebben in dat topic na telefonisch contact met jou vermeld waarom het zo lang duurde. Zelf hield je jezelf lange tijd stil, vandaar dat mensen maar met je zijn gaan bellen.

Verder wilik er geen woorden meer aan vuil maken. Het heeft mij extra veel geld gekost omdat ik er een dure deken bij heb moeten kopen en deze deken alleen voldoet voor voor en najaar. Maar waar het verder om gaat, voor mij dus geen equifashion meer omdat ik niet geleverd heb gekregen wat er aangeboden is.

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:43

Gangster schreef:
Ik vind het helemaal niet onredelijk dat de klant te woord wil worden gestaan.
Ik begrijp niet hoe u daarop komt
Zoals al meerdere malen aangegeven, probeer ik het altijd netjes op te lossen ;)

ik begrijp niet dat u niet begrijpt hoe ik daaraan kom :')
misschien moet ik het even quoten:
Gangster schreef:

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:45

KoudbloedKim schreef:
Misschien kun je dan beter daar je tijd in steken, i.p.v hier op Bokt te zitten.
Maar dat is maar een suggestie. :o

:')

Maar inderdaad ik zou er niet rustig onder zijn als ik weet dat ik vele mensen nog producten of geld schuldig ben..

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:48

Daarbij is ook in het topic van de dekens vermeld dat het ineens veel langer ging duren als gepland.
Dit was buiten ons om
Op onze site staat duidelijk vermeld dat er boven de 100 euro geen verzendkosten betaald hoeven te worden behalve bij de aanbiedingen.
Omdat u zolang had moeten wachten heb ik deze wel teruggestort, om het een beetje goed te maken[/quote]
Het gaat over de turnout full neck die werd aangeboden als zijnde een 270 grams plus een fleece voering. Over de kleur heb ik meermalen vragen gesteld in het bovenstaande topic. En toch kreeg ik een hele andere kleur geleverd. De deken stond toen op de site voor dezelfde prijs als op bokt dus was geen aanbieding

Communicatie is niet je sterkste kant zoals ik en meerdere met mij ook al in dat topic hebben aangegeven. Anderen hebben in dat topic na telefonisch contact met jou vermeld waarom het zo lang duurde. Zelf hield je jezelf lange tijd stil, vandaar dat mensen maar met je zijn gaan bellen.

Verder wilik er geen woorden meer aan vuil maken. Het heeft mij extra veel geld gekost omdat ik er een dure deken bij heb moeten kopen en deze deken alleen voldoet voor voor en najaar. Maar waar het verder om gaat, voor mij dus geen equifashion meer omdat ik niet geleverd heb gekregen wat er aangeboden is.[/quote]

Ik vind het spijtig dat u het niet begrepen heeft betreft de bucas dekens
Echter zoals vele weten dat bucas enkel met fleecevoering werkt en op de tabel staat ook voor welke temperatuur de dekens geschikt zijn
Op onze site stond deze deken bij de aanbiedingen
Volgens mij is er wel contact opgenomen betreft de andere kleur

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:51

Lunatic schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom Wica's ruitersport niet meer bestaat, geflopt vanwege de goede service misschien :=

ik denk dat het was omdat jij niet begreep dat ze nog andere klanten had, en andere klanten te woord moest staan en haar pakketten snel de deur uit gingen. alleen weet ik nu even niet naar wie die pakketten dan snel de deur uit gingen, want het was blijkbaar niet naar jou :+

Anoniem

Re: Besodemieterd door Equifashion.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:55

Wat ik nog het ergste vind (ja ik ben er nog steeds :+) dat er op ditzelfde moment in een ander topic (zal geen namen noemen) nieuwe bestellingen worden geplaatst.
Bedoel ik echt waar niet lúllig, maar ik vind het geen fijne gedachte dat andere mensen dezelfde ellende gaan krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:56

Linkje van dit topic naar dat topic plaatsen.... }>

Anoniem

Re: Besodemieterd door Equifashion.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:56

Ik heb geen zin in een ban. :n

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:57

Gangster schreef:
Dit was buiten ons om
Omdat u zolang had moeten wachten heb ik deze wel teruggestort, om het een beetje goed te maken

Verder wilik er geen woorden meer aan vuil maken. Het heeft mij extra veel geld gekost omdat ik er een dure deken bij heb moeten kopen en deze deken alleen voldoet voor voor en najaar. Maar waar het verder om gaat, voor mij dus geen equifashion meer omdat ik niet geleverd heb gekregen wat er aangeboden is.[/quote]

Echter zoals vele weten dat bucas enkel met fleecevoering werkt en op de tabel staat ook voor welke temperatuur de dekens geschikt zijn
Volgens mij is er wel contact opgenomen betreft de andere kleur[/quote]

De deken staat nog steeds zo op je site

De zilverkleurige buitenstof reflecteert overtollig zonlicht waardoor het paard het niet te warm krijgt tijdens periodes metmeer zon

270g isolatie [b]+ [/b]Power Stay-Dry fleecevoering

En ja na vele vragen van mij over de kleur was hij volgens jou zilverkleurig met een blauwe gloed. Lees het topic maar eens na

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:59

Hallo

Bedankt voor uw bestelling
Helaas zijn de thor regendekens uitverkocht in uw gevraagde maten

Sorry voor het ongemak

mvg Equifashion

Het is gelijk vermeld dat de dekens waar u om vroeg uitverkocht waren.
Bij deze een kopie van de mail
[/quote]
dan ben ik wel benieuwd naar de reacties op de overige bezwaarlijke punten die lunatic maakt, aangezien je nu een reactie quote op een punt waar ze zich helemaal niet druk om heeft gemaakt.

overigens vind ik het ook niet netjes dat je iemand zijn prive email adres plaatst.[/quote]

Daar heb je een punt!
Ik plakte per ongeluk deze erbij en drukte al op versturen en toen was het al gebeurd
sorry bij deze aan de betreffende persoon

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:00

Volgens mij is er wel contact opgenomen betreft de andere kleur[/quote]

De deken staat nog steeds zo op je site

De zilverkleurige buitenstof reflecteert overtollig zonlicht waardoor het paard het niet te warm krijgt tijdens periodes metmeer zon

270g isolatie [b]+ [/b]Power Stay-Dry fleecevoering

En ja na vele vragen van mij over de kleur was hij volgens jou zilverkleurig met een blauwe gloed. Lees het topic maar eens na[/quote]

Wij hebben inderdaad blauwe en zilveren binnen gekregen
Helaas waren de maten toen precies andersom geleverd qua kleur
Dus de zilveren waren blauw en andersom
Echter gaat het wel om de werking van de deken nietwaar?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:01

Ik heb wel goede ervaringen met equifashion.

Heb er driemaal wat besteld, snel geleverd en mijn laatste bestelling heb ik alleen gevraagd om een champagne rijbroek in maat 80.
Ik heb direct reactie gehad en de dag erna kreeg ik bericht met drie broeken waar ik uit kon kiezen.
Overgemaakt en twee dagen later in huis.

Dus het kan ook goed gaan.

De andere twee bestellingen waren dekens in de aanbieding en heb zelf nog een nabestelling kunnen doen zonder problemen.

Maar onwijs vervelend al deze verhalen en gebeurtenissen.

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:01

Gangster schreef:
Jade schreef:
dan ben ik wel benieuwd naar de reacties op de overige bezwaarlijke punten die lunatic maakt, aangezien je nu een reactie quote op een punt waar ze zich helemaal niet druk om heeft gemaakt.

overigens vind ik het ook niet netjes dat je iemand zijn prive email adres plaatst.

Daar heb je een punt!
Ik plakte per ongeluk deze erbij en drukte al op versturen en toen was het al gebeurd
sorry bij deze aan de betreffende persoon

dan wacht ik met spanning op de overige reacties :Y)

edit: overigens zit er zo'n 'wijzigen' knop bij je berichten, speciaal voor als je onverhoopt iets plaatst waar je achteraf toch over aarzelt :7
Laatst bijgewerkt door Jade op 06-06-10 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:02

Pff, 3 jaar geleden een bontje en shabrak besteld. Blij dat die gewoon aankwamen als ik dit zo lees.
Toch door de véle reacties hier, zal ik hier nu niets durven kopen. Zonde van de oude en toekomstige klanten, maar een logisch gevolg.

-edit- Overigens vind ik het wel onprofessioneel om hier privé mails te plaatsen. Ik zag daarin een opmerking voorbij komen waarin de verkoper zegt: "Echter zoals vele weten dat bucas enkel met fleecevoering werkt", dat kán je als verkoper niet maken joh.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:05

Gangster schreef:
Wij hebben inderdaad blauwe en zilveren binnen gekregen
Helaas waren de maten toen precies andersom geleverd qua kleur
Dus de zilveren waren blauw en andersom
Echter gaat het wel om de werking van de deken nietwaar?

Voor bepaalde mensen is kleur wel belangrijk... dat kan een verkoper niet zomaar bepalen voor de koper.
Ook is het algemeen bekend dat een donkere kleur (al dan niet reflecterend) warmer is dan een lichtere kleur.