Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mirgino schreef:ik heb even mijn bestelling [ ja ja ik bewaar alles ] nagekeken en bij de eerste deken staat er wica's ruitersport en bij de 2 deken Wietske van Wica's & Equifashion
en met de 2 de deken heb ik zelfs 8 mails terug op 1 dag
dan ben je nu of te druk en chaotisch geworden die klachten komen niet zomaar uit de lucht vallen.
of ik heb vorig jaar gewoon erge mazzel gehad dat het bij mij wel goed gegaan is
yvonnedv schreef:Ik kan ook niet echt zeggen dat ik heel erg tevreden ben over de service van equifashion.
Ik had een deken besteld via dit topic [EA-CO] 2e ronde bucas dekens koopjes volgende week direct leverbaar
Ten eerste duurde het weken voordat de deken eindelijk eens geleverd werd. Te laat dus voor mijn dochtertje dr verjaardag.
De deken zou een voering hebben van 300 gram maar had alleen maar een fleecevoering. Het verhaal was dat die voering gelijk zou staan aan 300 gram. Ik ben de deken maar gaan gebruiken omdat er inmiddels zo veel tijd overheen was gegaan en de pony hoog nodig onder een winterdeken moest maar ik heb er van de winter wel nog een dikkere deken bij moeten kopen omdat deze veel te koud was.
Tevens zou de deken zilverkleurig zijn met een blauwige gloed maar de deken is donkerblauw
Na de deken besteld te hebben via bokt kwam ik er via de site achter dat ik bij bestellingen boven de 100 euro geen verzendkosten betaald hoefde te worden. Ze zou de verzendkosten terugstorten. Daar heb ik maanden achteraan moeten mailen.
De deken werd gestuurd in een doos met daarop eem sticker geadreseerd aan Wica's ruitersport op hetzelfde adres als Equifashion. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je zien dat de webshophouder al heel lang op deze manier handelt en ik ben bang dat ze op deze manier door zal blijven gaan.
Voor mij dus geen bestellingen meer bij Equifashion.

Gangster schreef:Ik verwijt helemaal niemand niks.
Klant is inderdaad koning.
Echter weten soms klanten niet dat zij niet de enige klanten zijn, en dat iedereen te woord wil worden gestaan en dat de pakketten snel de deur uit gaan.
Soms hangen dingen af van verschillende factoren.
Bij deze weer, graag problemen oplossen via pb of telefoon, want wij zullen het altijd proberen op te lossen.
of alleen dat de klant geen koning meer is in bepaalde gevallen die blijkens dit topic toch nog wel met enige regelmaat voorkomen 
Gangster schreef:yvonnedv schreef:Ik kan ook niet echt zeggen dat ik heel erg tevreden ben over de service van equifashion.
Ik had een deken besteld via dit topic [EA-CO] 2e ronde bucas dekens koopjes volgende week direct leverbaar
Ten eerste duurde het weken voordat de deken eindelijk eens geleverd werd. Te laat dus voor mijn dochtertje dr verjaardag.
De deken zou een voering hebben van 300 gram maar had alleen maar een fleecevoering. Het verhaal was dat die voering gelijk zou staan aan 300 gram. Ik ben de deken maar gaan gebruiken omdat er inmiddels zo veel tijd overheen was gegaan en de pony hoog nodig onder een winterdeken moest maar ik heb er van de winter wel nog een dikkere deken bij moeten kopen omdat deze veel te koud was.
Tevens zou de deken zilverkleurig zijn met een blauwige gloed maar de deken is donkerblauw
Na de deken besteld te hebben via bokt kwam ik er via de site achter dat ik bij bestellingen boven de 100 euro geen verzendkosten betaald hoefde te worden. Ze zou de verzendkosten terugstorten. Daar heb ik maanden achteraan moeten mailen.
De deken werd gestuurd in een doos met daarop eem sticker geadreseerd aan Wica's ruitersport op hetzelfde adres als Equifashion. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je zien dat de webshophouder al heel lang op deze manier handelt en ik ben bang dat ze op deze manier door zal blijven gaan.
Voor mij dus geen bestellingen meer bij Equifashion.
Jammer dat voor u de bestelling te laat is geleverd
Echter is wel met de Smartex van bucas een 300 grams fleece is
Daarbij is ook in het topic van de dekens vermeld dat het ineens veel langer ging duren als gepland.
Dit was buiten ons om
Op onze site staat duidelijk vermeld dat er boven de 100 euro geen verzendkosten betaald hoeven te worden behalve bij de aanbiedingen.
Omdat u zolang had moeten wachten heb ik deze wel teruggestort, om het een beetje goed te maken
Gangster schreef:Ik vind het helemaal niet onredelijk dat de klant te woord wil worden gestaan.
Ik begrijp niet hoe u daarop komt
Zoals al meerdere malen aangegeven, probeer ik het altijd netjes op te lossen

Gangster schreef:Ik verwijt helemaal niemand niks.
Klant is inderdaad koning.
Echter weten soms klanten niet dat zij niet de enige klanten zijn, en dat iedereen te woord wil worden gestaan en dat de pakketten snel de deur uit gaan.
Soms hangen dingen af van verschillende factoren.
Bij deze weer, graag problemen oplossen via pb of telefoon, want wij zullen het altijd proberen op te lossen.
Lunatic schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd waarom Wica's ruitersport niet meer bestaat, geflopt vanwege de goede service misschien
) dat er op ditzelfde moment in een ander topic (zal geen namen noemen) nieuwe bestellingen worden geplaatst.
Gangster schreef:Jammer dat voor u de bestelling te laat is geleverd
Echter is wel met de Smartex van bucas een 300 grams fleece is
Daarbij is ook in het topic van de dekens vermeld dat het ineens veel langer ging duren als gepland.
Dit was buiten ons om
Op onze site staat duidelijk vermeld dat er boven de 100 euro geen verzendkosten betaald hoeven te worden behalve bij de aanbiedingen.
Omdat u zolang had moeten wachten heb ik deze wel teruggestort, om het een beetje goed te maken
Gangster schreef:Jade schreef:dan ben ik wel benieuwd naar de reacties op de overige bezwaarlijke punten die lunatic maakt, aangezien je nu een reactie quote op een punt waar ze zich helemaal niet druk om heeft gemaakt.
overigens vind ik het ook niet netjes dat je iemand zijn prive email adres plaatst.
Daar heb je een punt!
Ik plakte per ongeluk deze erbij en drukte al op versturen en toen was het al gebeurd
sorry bij deze aan de betreffende persoon

Gangster schreef:Wij hebben inderdaad blauwe en zilveren binnen gekregen
Helaas waren de maten toen precies andersom geleverd qua kleur
Dus de zilveren waren blauw en andersom
Echter gaat het wel om de werking van de deken nietwaar?