Arianna1983 schreef:Nou ja, anoniem is het topic toch al niet (we zijn gesignaleerd;) ) Het is mijn bijrijdpaard wat mee mocht van de eigenaar op ponykamp van onze stal.
De eigenaresse is een hele lieve meid, die erg verstandig met paarden omgaat. Zij heeft een trailerlaadcursus gedaan met het paard. Er zijn nooit zulke problemen als nu geweest, het paard is echt een lief dier wat nooit ergens moeilijk over doet. Gewoon bomproof enzo. Wij staan hier gewoon van te kijken. We hebbenal vaak op de monty roberts manier het laden geoefend, en we kregen haar er altijd in (de aanhouder wint) zonder gemep of getrek. Wat ik wel weet, is dat het paard door de fokker de vrachtwagen in geslagen toen ze naar de huidige einaresse ging. Maar dat was toen ze 2 was, en nu is ze 9. Ze heeft daarna vaak zat op een normale manier in de trailer gestaan. Kijk, makkelijk ging het niet, maar ze ging er uit eindelijk in zonder omhoog komen enzo. Dat willen we juist voorkomen ivm haar schoft die vroeger gebroken is.
Ik mag van de eigenaresse van de zomer een weekje weg met het paard, ik ga zeker hulp vragen voor ik daar aan durf te beginnen... Wat een drama! Kon ik maar bij haar zijn!
Is ze vaker ook echt onderweg geweest met jullie en had de chauffeur al eerder met dit paard gereden?