Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loriene schreef:Lees ook even mee.
Zou het niet verstandig zijn om voordat je weggaat om de pony op te halen even naar de politie te bellen en te zeggen dat je nu actie gaat ondernemen.
Weten ze er in ieder geval wat vanaf wanneer het tot een conflict mocht komen.
Hoef je misschien ook niet zolang te wachten voordat ze er zijn.
En wat betreft het ..dochtertje... er blijft toch nog een pony staan?
Je moet nu even aan jezelf en de pony denken.
Hij is van jou....vergeet dat niet.
Maar de pony die er blijft staan kan ze niet mee rijden. Ik denk wel aan mezelf hoor
Anders had ik al lang gestopt met de actie
Nu komt mijn pony op de eerste plaats.
Al mijn vriendschappelijke gevoelens en medelijden zijn in 15 minuten gedaald tot het punt dat het al bijna haat en wraak is. loriene schreef:Gewoon netjes je adres doorgeven .
Proberen alles volgens de regels die je hebt opgegeven in je brief af te handelen.
Wanneer je gaat reageren uit woede , wraak raak je de realiteit kwijt.
Ik begrijp uit je bericht dat de mevr waar de pony nu staat heeft gereageerd??
purkje schreef:Hier een stille meelezer.
Als ik jou was zou ik niet langer wachten en vandaag nog je paardje gaan halen.
Wat een naar persoon zeg
loriene schreef:Precies.
Het visje begint te spartelen........
Gewoon je regels aanhouden van je brief aan haar.
Ik denk dat ze gaat proberen om tijd te winnen door een briefwisseling te beginnen.
Laat je niet van de wijs brengen door haar.
) en daarna even naar de politie. Vandaag kan ik de pony niet halen (het sneeuwt en ik moet de trailer nog halen bij kennis)
Heel veel succes ermee! xXxNikkixXx schreef:Ik zou razend zijn moest iemand die dinge allemaal met mijn pony doen achter mijn rug en dan nog eens doen alsof het haar pony is! Ik zou zeggen als de pony op jouw naam staat ga hem dan gewoon halen en van die facturen, staat jouw handtekeing erop?, zo nee dan pech voor haar moest zij zich maar aan de afspraak houden! Dus gewoon je pony gaan hale en hem verzorge en beter maken^^
Ik ken natuurlijk ook niet heel de wet uit m'n hoofd maar dit lijkt mij het meest logische
xXx
(ga nu ook mee leze
)